• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
16
دبیر اجرایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه:

تلاشی برای رفع مشکلات دانشجویان دانشگاه ارومیه صورت نمی‌گیرد

  • کد خبر : 4749
  • 28 آذر 1395 - 20:25
تلاشی برای رفع مشکلات دانشجویان دانشگاه ارومیه صورت نمی‌گیرد

مهدی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: متاسفانه آنچه که امروز شاهد هستیم این است که کوچکترین تلاش و همت برای رفع مشکلات متعدد دانشجویان دانشگاه ارومیه وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه نقش و رسالت دانشجویی ایجاب می‌کند که تشکل‌ها همواره نقش پرسش‌گر و مطالبه‌گر خود را حفظ […]

مهدی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: متاسفانه آنچه که امروز شاهد هستیم این است که کوچکترین تلاش و همت برای رفع مشکلات متعدد دانشجویان دانشگاه ارومیه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نقش و رسالت دانشجویی ایجاب می‌کند که تشکل‌ها همواره نقش پرسش‌گر و مطالبه‌گر خود را حفظ  کنند، ادامه داد: همچنین باید بر لزوم پاسخگویی مسئولان به سؤالات، مشکلات و مسائل گوناگون دانشجویان پافشاری کنند.

دبیر اجرایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه  خاطرنشان کرد: در این زمینه باید مسؤولان امر پاسخگوی کم‌کاری‌ و بی‌تفاوتی‌ خودشان باشند و نباید به بهانه‌های واهی از پاسخگویی به مطالبات دانشجویان طفره بروند که چنین روشی زیبنده هیچ مدیر و مسؤولی نیست.

نصیری با بیان اینکه بر همگان مبرهن بوده که دانشگاه ارومیه با مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های مختلف رو به رو است، اظهار داشت: بخش اعظمی از مشکلات در اثر مدیریت نادرست و خالی از تدبیر همچنین برخوردهای ناصحیح و توجیه‌گرایانه به وجود آمده است.

وی بیان داشت: در پیش گرفتن چنین روشی توسط دست‌اندرکاران باعث شد که بارقه‌های ته مانده امید روزبه‌روز به افول و زوال کشانده شود.

نصیری اضافه کرد: واضح است که در این بین نظرات و عملکرد رئیس دانشگاه و معاونت‌ها میزان و ملاک دانشجویان است بنابراین انتظاری که وجود دارد این است که حداقل قدم‌هایی هر چند کوتاه برای رفع بخشی از مشکلات برداشته شود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.