• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
بیانیه اتحادیه مستقل پیرامون حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران

پاسخ قاطع، اقتضای مرحله جدید رویارویی

  • کد خبر : 17882
  • 14 فروردین 1403 - 0:19
پاسخ قاطع، اقتضای مرحله جدید رویارویی
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به حمله رژیم تروریستی صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران ایران

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

سوره آل عمران – آیه ۱۶۹

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز کنسولی ایران در دمشق سوریه و ترور و به شهادت رساندن تنی چند از مستشاران رسمی ایران که با ماموریت دیپلماتیک در آنجا حاضر بودند، به ویژه سرداران شهید محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی‌رحیمی را خدمت حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض کرده و این حمله را شدیدا محکوم می‌کند.

این اقدام تروریستی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کنوانسیون و قانون بین‌المللی پایبند نیست و اگر فشارها در جامعه بین‌الملل زیاد شود، به راحتی و رسما همه آن‌ها را در جلوی دوربین‌ها نقض می‌کند. جمهوری اسلامی باید بر این مورد تاکید موکد کرده و با تلاش جهادی، از افزایش موثر فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونسیتی حمایت همه‌جانبه بکند تا صهیونیست‌ها نیز از ترس و سرگشتگی، به خود زخم زده و با هزاران زخم خودکشی کنند.

فر‌آیندی که با نبرد طوفان الاقصی آغاز شد، هرگز نباید کند یا متوقف شود و پروژه‌های رژیم بر آن اثرگذار باشد اما از طرف دیگر نیز نباید به سکوت رسمی و اکتفا به بیانیه و پاسخ‌های ناکافی در سایه‌ها بسنده کرد. از ترور شهیدان موسوی و امیدوار تا برخی از سلسله حوادث پراکنده، همگی عقبه‌ حمله امروز به مرکز دیپلماتیک ایران و ترور شهید زاهدی هستند که با هدف درگیر کردن ایران و کشورهای مقاومت و کاهش فشار بر نبرد داخل سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهند و اگر از طرف ایران و یا گروه‌های مقاومت پاسخ قاطعی دریافت نکنند، چه بسا به حوادث بدتری در داخل خاک مقدس ایران بیانجامد.

ما دانشجویان انقلابی به مسئولان امر علی‌الخصوص در شورای عالی امنیت ملی توصیه می‌کنیم که در کنار تصمیمات قاطع و عاجلی که در خصوص این مرحله جدید از رویارویی خواهند گرفت، بر بهره‌گیری مناسب از رسانه و عمومی کردن جلسات خود در این باره اهتمام ورزند.

«وَ الْحَظُوا الْخَزْرَ وَ اطْعُنُوا الشَّزْرَ» – از خطبه ۶۶ نهج‌البلاغه

 

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17882

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.