• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی

  • کد خبر : 17718
  • 14 دی 1402 - 15:46
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و شهادت هموطنانمان را به رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا تسلیت گفتند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

((بِسمِ اللهِ قاصِم جبّارین))

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند. برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

(آیه ۲۳ سوره احزاب)

تروریست ها  همان بیچاره هایی هستند که به گفته سردارمان شهید حاج قاسم سلیمانی از ملتی می کشند که دعای بعد از نمازشان شهادت است آن ها در هر شکل و در هر کشور و به هر گونه ای محکوم و غیر قابل دفاع اند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با انجام جنایت و کشتار مردم بیگناه اعم از زنان و کودکان روی شیطانی و کثیف خود را نشان دادند. مردم ایران عزادار شدند و به سوگ عزیزان خود نشستند. دشمنان با این حادثه تروریستی نشان دادند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره مردانی چون حاج قاسم سلیمانی چقدر برایشان ترسناک است. ملت ایران این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

شهادت مختص زمان جنگ نیست و در هر جا و مکان مومنان را به سمت معامله دوجانبه و بی دغدغه با خداوند متعال سوق داده و آن ها را به کمال مطلوب دنیا و آخرت رسانده است.  همانا ملت غیور ایران پاکبازانی هستند که از خاک بیمی ندارند و به شوق شهادت تا بی نهایت می روند.

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی این حادثه تروریستی را شدیدا محکوم و شهادت چندین تن از مردم عزیز ایران را خدمت پیشگاه امام زمان(عج) ،رهبر معظم انقلاب اسلامی ،خانواده ها و امت قهرمان ایران تسلیت می گوید. از خداوندگار یکتا صبر و عنایتی برای بازماندگان طلب میکنیم و از مسئولینِ امر، مجازات عاملین این اتفاق را مطالبه داریم.

و من اللّه توفیق

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.