• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

استکبار جهانی یارای مقابله با ایران را ندارد/ دانشجویان همچنان در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند

  • کد خبر : 4204
  • 10 آبان 1395 - 11:35
استکبار جهانی یارای مقابله با ایران را ندارد/ دانشجویان همچنان در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند

مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فرارسیدن ایام ۱۳ آبان، گفت: هنوز جوانان مؤمنِ انقلابی بر عهد خود استوار هستند.   این فعال دانشجویی با بیان اینکه برخی مسئولان رده بالای نظام صحبت‌هایی درباره رابطه با دهکده جهانی و یا جامعه جهانی بیان می‌کنند، بیان داشت: مسئولان […]

مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فرارسیدن ایام ۱۳ آبان، گفت: هنوز جوانان مؤمنِ انقلابی بر عهد خود استوار هستند.

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه برخی مسئولان رده بالای نظام صحبت‌هایی درباره رابطه با دهکده جهانی و یا جامعه جهانی بیان می‌کنند، بیان داشت: مسئولان کشوری خود را بسیار بیشتر از طرف مقابل شیفته مذاکره و رابطه نشان داده اند و جای سئوال است که این اعمال ناشی از چیست. آیا ناشی از عدم شناخت طرف مقابل است یا با شناخت کافی این رفتارها از مسئولان سر می زتد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: با توجه به اینکه برخی از مسئولان قدرت نظامی ایران را زیر سئوال می برند که خلاف واقع بودن آن در عمل نشان داده شده است، استکبار جهانی یارای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
عضو شورای فرهنگی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: دانشجویان مومن و انقلابی همیشه خود را سپر بلای نظام جمهوری اسلامی قرار داده اند؛ همان طور که ١٣ آبان ۵٨ دانشجویان پیرو خط امام با اقدام انقلابی خود در تشخیص جاسوسخانه استکبار جواب قاطعی به تساهل و تسامح دولت موقت دادند، امروز هم در دفاع از ارزش های والای نظام و اوامر رهبر انقلاب به خصوص در موضوع استکبارستیزی تا پای جان ایستاده اند.
خوش سیما تصریح کرد: دولت بهتر است به جای سیاست عادی سازی رابطه ایران و غرب و استکبار در پی رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و فکری به حال مسائل کشور کند تا مانند حقوق های نجومی شاهد اختلاس های نجومی نباشیم.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.