• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

سوءاستفاده از حضور دانشجویان در یک تجمع صنفی!

  • کد خبر : 4149
  • 06 آبان 1395 - 15:45
سوءاستفاده از حضور دانشجویان در یک تجمع صنفی!

مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با بیان اینکه تجمع دیروز(دوشنبه) دانشجویان صرفا بدلیل کیفیت نامناسب غذا بوده است گفت: برخی بدنبال سوء استفاده از حضور دانشجویان در این تجمع و بکارگیری آن به نفع خواسته‌های خود بودند. خوش سیما افزود از امروز انجمن اسلامی […]

مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با بیان اینکه تجمع دیروز(دوشنبه) دانشجویان صرفا بدلیل کیفیت نامناسب غذا بوده است گفت: برخی بدنبال سوء استفاده از حضور دانشجویان در این تجمع و بکارگیری آن به نفع خواسته‌های خود بودند.

خوش سیما افزود از امروز انجمن اسلامی مجددا مسائل و درخواست‌های مطروحه در تجمع را دنبال و نتایج آن را به دانشجویان اعلام خواهد کرد.

وی در تشریح نحوه اعتراض دانشجویان گفت: این تجمع با حضور تعداد قابل توجهی از دانشجویان از رو به روی سلف مهندسی آغاز شده و با گذشت دقایقی تجمع دانشجویان در روبروی ورودی درب فنی دانشگاه ادامه یافت و سپس دانشجویان از آنجا به سمت دفتر معاونت داشجویی حرکت کردند که در میانه راه مسعود نصیری معاون دانشجویی در جمع دانشجویان حضور پیدا کرد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه سمنان در ادامه افزود: عده‌ای معلوم الحال بدنبال سوء استفاده از حضور دانشجویان در این تجمع و بکارگیری آن به نفع خواسته‌های خود بودند در صورتی که دانشجویان با توجه به کیفیت نامناسب غذاهای سلف، دست به این تجمع زده و خواستار تغییر در کیفیت غذا بوده و مساله دیگری در میان نبوده است.

وی ابراز کرد: انجمن اسلامی بعنوان تشکلی مستقل و البته بزرگترین تشکل دانشجویی استان، از اینکه افرادی، حضور دانشجویان در این تجمع را به نفع اغراض خود مصادره کنند، مخالف و آن را محکوم می‌کند.

خوش سیما در پایان با بیان اینکه انجمن اسلامی دانشجویان همیشه رفع مشکلات صنفی دانشجویان را وظیفه خود می‌داند اظهار داشت: از امروز انجمن اسلامی مجددا مسائل و درخواست‌های مطروحه در تجمع را دنبال و نتایج آن را به دانشجویان اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.