• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

سازمان همکاری اسلامی امور حج را به کمیته ای بین المللی با عضویت تمام کشورهای اسلامی بسپارد

  • کد خبر : 697
  • 04 مهر 1394 - 11:45
سازمان همکاری اسلامی امور حج را به کمیته ای بین المللی با عضویت تمام کشورهای اسلامی بسپارد

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: “ان شا الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت و حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و بابرپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از […]

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

“ان شا الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت و حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و بابرپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نا محرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.”
امام خمینی(ره)
پس از گذشت ۲۸ سال از واقعه ی خونین حمله به حجاج بیت ا.. الحرام بار دیگر شاهد خباثت و نادانی دیگری از آل سعود هستیم. جلادانی که کودکان بی گناه را زیر بمباران موشک های آمریکایی قرار می دادند این بار حماقت آن ها باعث مرگ جمع کثیری از امت اسلامی شد و در روز عید بزرگ اسلامی، مسلمانان جهان در کنار قربانیان خود با دلی خونین گریستند.این سهل انگاری های آل سعود قطعا قابل بخشش نیست چرا که جان مسلمین برای آن ها بی ارزش است.
ما به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه هرمزگان، غم و اندوه این مصیبت جانسوز را به بقیه ا… الاعظم(عج) و امام خامنه ای و امت اسلام به خصوص خانواده های عزادار تسلیت عرض می نماییم. اکنون که کشورهای غربی تأسف خود را از این حادثه ی دلخراش با صادر کردن پیامی ابراز داشتند آیا جای آن نبود که دولت محترم پیامی در خور شأن و مقام عزیزان از دست رفته بیان می داشت؟
حال در پایان، که بی لیاقتی این قوم آل سعود بر همگان ثابت شده از سازمان همکاری اسلامی که مسئول حفظ جان مسلمین در موسم حج است در خواست میکنیم : حقوق مسلمانان وخسارت دیدگان در حوادث اخیر را به طور جد پیگیری و اخذ نمایند و امور حج را به کمیته ای بین المللی با عضویت تمام کشورهای اسلامی بسپارد.
امید است که از این پس شاهد چنین حوادث دردناک و غم انگیزی در برگزاری مناسک حج نباشیم.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.