• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

از تاکید بر رفع محرومیت‌ها در سیستان و بلوچستان تا انتقاد از تلاش فتنه‌گران جهت نفوذ در دانشگاه‌ها

  • کد خبر : 4412
  • 05 آذر 1395 - 18:41
از تاکید بر رفع محرومیت‌ها در سیستان و بلوچستان تا انتقاد از تلاش فتنه‌گران جهت نفوذ در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جمعی از دانشجویان فعال تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه با فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از روسای دانشگاه‌های استان در سالن همایش‌های تربیت معلم “رسالت” زاهدان دیدار داشتند و در این مراسم نمایندگان […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جمعی از دانشجویان فعال تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه با فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از روسای دانشگاه‌های استان در سالن همایش‌های تربیت معلم “رسالت” زاهدان دیدار داشتند و در این مراسم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

محمدرضا نظری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی تشکیل بسیج دانشجویی توسط امام خمینی(ره) اهمیت فضای دانشگاه است، چرا که امام دانشگاه را مبدا تحولات می‌دانستند.

نظری افزود: امام خمینی(ره) بسیج دانشجو و طلبه را بعد از انقلاب فرهنگی با هدف جلوگیری از نفوذ جریان‌های ضدانقلاب در دانشگاه راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به نقش پررنگ دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: دانشجوی بسیجی باید بتواند در تمامی عرصه ها از جمله عرصه علمی، اقتصادی و فرهنگی از ارزش‌های انقلاب دفاع کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی همواره مورد هجمه بوده، افزود: علت هجمه به بسیج دانشجویی این است که دشمنان به دنبال اعمال تفکرات غلط خود در دانشگاه هستند تا دانشگاه را از مسیر اصلی خود که حرکت در چرخه تولید علم است، خارج کنند.
جریاناتی به دنبال نفوذ فتنه‌گران در دانشگاه‌های استان هستند.

نظری با بیان اینکه جریاناتی در استان سیستان و بلوچستان به دنبال نفوذ و سیاسی‌کاری در محیط دانشگاه هستند، تصریح کرد: گروهی منتسب به جریان فتنه در تلاش هستند تا از بیرون دانشگاه با فشار بر روسای دانشگاه‌های محوری استان افرادی فتنه‌گر را در مسئولیت‌های مختلف به ویژه مسئولیت‌های مدیریتی دانشگاه‌ها رسوخ دهند.

وی ادامه داد: نمونه آن دانشگاه سیستان و بلوچستان است که متاسفانه فشارهایی از بیرون به رئیس دانشگاه وارد می‌شود تا افراد فتنه‌گر را در بالاترین سطح دانشگاه نفوذ دهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به محرومیت استان در زمینه‌های مختلف، گفت: از تیم استانداری  و مسئولان سپاه درخواست داریم محرومیت‌زدایی و مسائل معیشتی را در جوانترین استان کشور در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.