• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

اردوی رهروان غدیر

  • کد خبر : 3775
  • 06 مهر 1395 - 14:59
اردوی رهروان غدیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل: اردوی “رهروان غدیر”به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور تقریبا ۶۰ نفر از اعضای تشکل از ۳۰ شهریور لغایت ۲ مهرماه در  مجتمع ولایت شیراز برگزار شد. در روز اول پس از برگزاری کلاس با محوریت “ضرورت کار تشکیلاتی،تقوا و خودسازی” توسط استاد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل: اردوی “رهروان غدیر”به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور تقریبا ۶۰ نفر از اعضای تشکل از ۳۰ شهریور لغایت ۲ مهرماه در  مجتمع ولایت شیراز برگزار شد.

در روز اول پس از برگزاری کلاس با محوریت “ضرورت کار تشکیلاتی،تقوا و خودسازی” توسط استاد گرامی،دکتر ظاهری، به مناسبت عید سعید غدیر خم جشنی تدارک دیده شد و در پایان جشن اعضای شورای مرکزی و هیئت موسس به معرفی خود وحوزه ی کاری و همچنین معرفی تشکل پرداختند. مهمان این برنامه جناب آقای رودگراز اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی سراسر کشور بودند.

در روز دوم نیز کارگاهی با موضوع”کار رسانه ای و نقد فیلم”توسط جناب آقای غفاری برای بهبود آشنایی و استفاده هر چه بیشتراز رسانه در کار تشکیلاتی برگزار گردید. همچنین کرسی آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ با موضوع” ازدواج”توسط استاد گرامی و حجت الاسلام والمسلمین حدائق برگزار گردید.

روز سوم به دلیل اهمیت ولایت و امامت در جامعه ی امروزی کارگاهی با این موضوع توسط حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی از اساتیدحوزه و دانشگاه برگزار گردید. عصر همان روزکارگاه “روش تحلیل سیاسی” توسط معاونت محترم امور فرهنگی دکتر دیمی برگزار شدو سپس اعضای تشکل برای شرکت در نماز جماعت و زیارت و خواندن دعای پرفیض کمیل راهی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شدند.

روزآخربرنامه با کوهپیمایی و دعای ندبه آغاز شده، با سخنرانی دکتر معماریانی در رابطه با “معیارهای اسلام برای زنان و مردان” ادامه پیدا کرده و با تقدیر از مسئولین به پایین رسید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.