• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

طرح بحث «شورایی شدن رهبری» توسط برخی ساکتین فتنه مشابه اتفاقات قبل انتخابات ۸۸ است

  • کد خبر : 1813
  • 07 دی 1394 - 21:45
طرح بحث «شورایی شدن رهبری» توسط برخی ساکتین فتنه مشابه اتفاقات قبل انتخابات ۸۸ است

متن این بیانیه به شرح ذیل است: فتنه ۸۸ حاصل عناددشمنان و بی بصیرتی و طمع ورزی عده ای در داخل / ۹ دی سیلی ملت به قیام کنندگان علیه جمهوریت نظام / طرح بحث شورایی شدن رهبری بازی در پازل دشمنان است استکبار فی الارض و مکر السییء و لا یحیق المکر السییء الا […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

فتنه ۸۸ حاصل عناددشمنان و بی بصیرتی و طمع ورزی عده ای در داخل / ۹ دی سیلی ملت به قیام کنندگان علیه جمهوریت نظام / طرح بحث شورایی شدن رهبری بازی در پازل دشمنان است

استکبار فی الارض و مکر السییء و لا یحیق المکر السییء الا باهله فهل ینظرون الا سنت الاولین فلن تجد لسنت الله تبدیلا و لن تجد لسنت الله تحویلا

«[انگیزه] این کارشان فقط گردنکشى در [روى] زمین و نیرنگ زشت بود و نیرنگ زشت جز [دامن] صاحبش را نگیرد پس آیا جز سنت [و سرنوشت‏شوم] پیشینیان را انتظار مى‏برند و هرگز براى سنت‏خدا دگرگونى نخواهى یافت«(فاطر۴۳)

تاریخ ۳۷ ساله ی انقلاب  اسلامی سرشار از رشادت ها و دلاوری های و پایداری ملت مسلمان ایران در مقابل توطئه های داخلی و خارجی است. از تسخیر لانه ی جانوسی آمریکا و ۸ سال دفاع مقدس تا نهم دی ماه سال یک هزار و سیصد و هشتاد و هشت،  ۹ دی ماه آن سال نقطه عطف دیگری  در تاریخ سی و هفت ساله انقلاب اسلامی ایران بود و برای چندین بار وحدت و انسجام درونی ملت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از نقشه ها و ترفندهای معاندان و دشمنان داخلی و خارجی نظام بود. معاندان و دشمنانی که با دل بستن به بی بصیرتی عده ای و غرض ورزی و طمع ورزی عده ای دیگر به خیال واهی خود سعی در نابودی نظام اسلامی داشتند.

۹ دی در واقع سیلی ملت به  عده ای قلیل بود که در مقابل جمهوریت نظام ایستاده بودند، عده ای که با بی شرمی هرچه تمام تر جمهوریت و آزادی تا زمانی که در راستای منافعاشان بود لق لقه ی زبانشان نیز بود. اما آن روز که از جمهوریت و آزادی نظام اسلامی نتیجه ی مطلوب آنان حاصل نشد با گستاخانه ترین وضع ممکن اعلام می کنند هر کس غیر از ما از سبد رای بیرون آید انتخابات باطل است. امام همین عده در سال ۹۲ و آن گاه که کاندیدای مطبوعشان رای می آورد، انتخابات جمهوری اسلامی را دمکراتیک ترین انتخابات جهان می دانند!!!!! حال باید دید واکنش این داعشی های به ظاهر روشنفکر بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امسال چگونه است. و قطعا اگر عده ای در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ذره ای هوس بی قانونی کنند، سیلی به مراتب سنگین تر از سال ۸۸ خواهند خورد.

۹ دی در واقع سیلی ملت به صورت عده ای قلیل بود که در مقابل اسلامیت نظام و جامعه ایستادند، عده ای که ایستادن خود در مقابل اسلامیت نظام را از روزهای قبل از انتخابات ۸۸ نشان دادند و این مسئله در روز قدس با توهین به امام امت و روزه خواری آشکار و اهانت به عزای حسینی در عاشورای ۸۸ به اوج خود رسید.

۹ دی سیلی ملت به صورت عده ای قلیل بود که در مقابل قانون گردن کشی کردند، ملت ایران در ۹ دی ماه ۸۸ با سیلی زدن بر صورت کاندیداهای شکست خورده ای که بر طبل بی قانونی می کوبیدند قانون را به آنان یاد آور شدند. و قطعا اگر عده ای در انتخابات آینده نیز هوس بی قانونی کنند چنان ضربه ای خواهند خورد به مراتب سنگین تر از ضربه ای که ملت بصیر ایران بر فتنه گران سال ۸۸ زدند.

فتنه سال ۸۸ تنها یکی از جلوه‏هاى توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی بود که عده ای از خواص و جریانات سیاسی در آن مردود شدند. اما برخلاف خواص و جریانات سیاسی کسانی که از این فتنه سربلند بیرون آمدند ملت اسلامی بودند و ملت ایران به دشمنان ملت و نظام اسلامی فهماندند جدایی بین نظام و ملت در جمهوری اسلامی آرزویی است که باید به گور ببرند.چرا که مردم این نظام را از خود می دانند و آن کسانى که با همه وجود، نظام جمهورى اسلامى را در این کشور نگه داشته‏اند، در درجه اول خود مردم اند.

اما امروز به نظر می آید که عده ای معلوم الحال که در فتنه ۸۸ هم سابقه ی روشنی داشتند و عملکردشان شادی دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال داشت، دندان طمع خود را برای انتخابات آینده تیز کرده اند و با حضور و ثبت نام حداکثری در انتخابات به دنبال رسیدن به خواسته های خود هستند خواسته هایی که قریب به دو سال است که رسانه های زنجیره ای در کنار رسانه های بیگانه برای آن تبلیغ می کنند تا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را دوباره به همان مجلس ششم حاشیه سازی تبدیل کنند که برخی نمایندگان خود از آتش بیاران فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی بودند.متاسفانه طرح بحث «شورایی شدن رهبری» توسط برخی ساکتین فتنه، یکی از همان مباحثی است که بسیار مشابه همان اتفاقات قبل سال انتخابات ۸۸ بوده، مسائلی که به طورمشخص بازی در همان پازل دشمنان می باشد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند ضمن گرامیداشت حماسه ی ۹ دی، اعلام می دارد که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی حرمت شکنی ها، بی قانونی ها و دروغ گویی ها فتنه گران و سران فتنه را فراموش نکرده اند.

عده ای که به طمع کسب کرسی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سعی می کنند با تصویر سازی های غلط از فتنه ی سال ۸۸ کارنامه ی مردود خود و جریان سیاسی خود را تطهیر کنند  بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد .

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.