• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

گویا دولتمردان ما سخنان بیگانگان را بهتر قبول دارند!

  • کد خبر : 3719
  • 31 شهریور 1395 - 15:14
گویا دولتمردان ما سخنان بیگانگان را بهتر قبول دارند!

سرگزی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: متاسفانه دولت فعلی از روزی که بر سر کار آمد، با شعار تدبیر گفتن با تدبیر همه چیز حل می‌شود، تدبیر کلید حل مشکلات است، متاسفانه از عهده حل مشکلات اقتصادی مردم در صد […]

سرگزی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای داخلی بیان داشت: متاسفانه دولت فعلی از روزی که بر سر کار آمد، با شعار تدبیر گفتن با تدبیر همه چیز حل می‌شود، تدبیر کلید حل مشکلات است، متاسفانه از عهده حل مشکلات اقتصادی مردم در صد روز سه سال گذشت؛ اما خبری از رونق اقتصاد و چرخیدن چرخ زندگی مردم خبری نشد.

 

وی گفت: دولت معتقد بود باید برجام شود تا مشکل اب خوردن مردم حل شود، برجام شد و جز ذلت و خواری چیز دیگری برایمان نداشت؛ حال بماند که هر اتفاقی می‌افتاد مقصر دولت قبل بود واقعا جالب است که فقط دولت دنبال حاشیه است و مشکلات را گردن این و ان می اندازند.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: وقتی از روحانی سئوال می‌شود که توضیح دهد خوشبختانه با فن بیان قوی و زیرکی از پاسخ دادن امتنا می کند، طرفداران رئیس جمهور نیز در نطق های جدیدشان به فکر تبلیغات انتخاباتی هستند و می فرمایند که در دور بعدی ریاست جمهوری شاهد تغییرات بزرگ و بهتری خواهیم بود! و یا خود جناب روحانی بخاطر بدست اوردن محبوبیت از دست رفته خود در بین جوانان می گوید نگذاشتند که نرم افزارهایی مثل تلگرام فیلتر شود؛ جناب دکتر ایا این برای ما اب و ان می شود؛ جناب دکتر چرا جدیدا شاهد هستیم بانک سپه در چارچوب تعهدات غیر قانونی دولت به کار گروهای fatf مراودات خود را با نهادهای ایرانی تحریم شده قطع کردند؟ ایا حرف رهبر انقلاب بر حرف کفر و استکبار جهانی ارجح تر نیست؟! مگر رهبر معظم انقلاب بارها نگفتند که اعتماد به طرف مقابل کار درستی نیست؟! اما ظاهرا دولت مردان حرف بیگانگان را بهتر قبول دارند؛ جناب دکتر ما این قدر شهید داده ایم که با این  کارها خونشان پایمال شود؟!

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.