• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
بیانیه اتحادیه مستقل پیرامون سالگرد شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

وصیت حاج قاسم، عمل در مسائل سیاسی با هوشمندی و توجه خاص است

  • کد خبر : 17648
  • 13 دی 1402 - 20:04
وصیت حاج قاسم، عمل در مسائل سیاسی با هوشمندی و توجه خاص است
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

درود می‌فرستیم بر روح بلند شهدای مقاومت، شهید صالح العاروری و سرباز اسلام و جانفدای ملت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که هیچ مومنی جز خیر از او و یارانش ندید.

 

طریق السلیمانی، همان مسیری است که هر آنکس که طالب عاقبت به خیری است باید طی کند و افکار السلیمانی، همان عقایدی است که هر آنکس که پی‌جوی رستگاری است باید به کار گیرد. درود می‌فرستیم بر این شخصیت عظیم‌الشان که نام او اسم رمز مقاومت در سرتاسر جهان است و مکتب‌ او، پرورش‌دهنده مخلصین است؛ افرادی که هر قدر بیش‌تر برای جبهه‌ حق عرق می‌ریزند، از شناخته‌ شدن گریزان‌ترند اما دشمن آن‌ها را خوب می‌شناسد. مکتبی که در طول مکتب انقلاب و امامین آن است، آنی که افرادی را پرورش می‌دهد که شناخته نمی‌شوند جز با خون خود، شکفته نمی‌شوند جز با خون خود، شوریده نمی‌شوند جز با خون خود و منتشر نمی‌شوند جز با خون خود، تکثیر نمی‌شوند جز با خون خود.

 

اکنون که چهار سال از آن شب تلخ می‌گذرد، هنوز قلب همگان در آتش فرودگاه بغداد می‌سوزد و مرهمی بر آن نیست جز با گشوده شدن درب‌های فرج، به مانند آتشی که بیش از هزار سال است سیدالشهدا بر قلب همه مومنان و آزادگان انداخته. اما مهمتر از آن، چیزی است که سیدالشهدا، قاسم سلیمانی و همه رهروان این مکتب قدسی برای آن قربانی شدند و آن اسلام است.

در جایی که جانفدای ملت و سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، اسلام، جمهوری اسلامی، مقدّسات و ولایت فقیه را رنگ خدا می‌داند و وصیت کرده که در مسائل سیاسی، با هوشمندی و توجه خاص عمل کنیم و رنگ خدا را بر هر رنگ دیگری ترجیح دهیم، باید اولویت‌ها را از یکدیگر تمیز داده و بشناسیم.

 

امروز، مهمترین مسئله و اولویت کشور انتخابات است و دشمنان داخلی و خارجی ایران نیز آن را هدف گرفته‌اند تا سنگر به سنگر جلو بیایند و نقاط قوت این نظام مقدس را فتح کنند و در نهایت چیزی از اسلام و ایران حقیقی باقی نگذارند و هیچ ضامنی برای این دو موجودیت به‌ هم پیوسته جز حضور پرشور بر صندوق رای وجود ندارد چرا که این نظام، نظام مردم‌سالار اسلامی است و ملت اساس پیشبرد اهداف الهی آن است و نمایندگان آنها، راس امور کشور هستند و اگر مجلسی ضعیف ناشی از حضور کم‌رمق در انتخابات تشکیل شود، بیشترین آسیب ناشی از افزایش فشار دشمنان را ملت متحمل خواهد شد.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن تسلیت شهادت شیخ صالح العاروری و سالروز آسمانی شدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای قدس، اعلام می‌دارد که هدف رژیم منحوس صهیونیستی از ترور‌های اخیر فرماندهان عالی‌رتبه مقاومت، تضعیف پشتیبانی در سوریه و لبنان و تغییر موازنه در داخل برخی جریانات سیاسی مقاومت به نفع هم‌پیمانان منطقه‌ای خود است و در صورتی که با پاسخ خردمندانه و سختی مواجه نشود، اثرات مخربی خواهد داشت که اولین جرقه شعله‌های آن، دامن‌گیر برادران و خواهرانمان در لبنان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.