• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
علی خضریان در افتتاحيه نشست شوراى عمومى اتحادیه مستقل

نابودی اسرائیل شیرین است اما مسیر دشواری در پیش دارد

  • کد خبر : 17253
  • 27 مهر 1402 - 6:09
نابودی اسرائیل شیرین است اما مسیر دشواری در پیش دارد
نابودی اسرائیل شیرین است اما مسیر دشواری در پیش دارد، زیرا همراهی و پشتیبانی افکار عمومی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، علی خضریان، نماینده مردم تهران در افتتاحیه نخستین نشست شورای عمومی بیست و چهارمین دوره اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: نابودی اسرائیل شیرین است اما مسیر دشواری در پیش دارد، زیرا همراهی و پشتیبانی افکار عمومی را می‌طلبد.

ایشان در نشست با اعضای شورای عمومی اظهار کرد: ما مسئله اسرائیل را نتوانستیم به خوبی در اذهان عمومی جا بیندازیم؛ برای درک و پشتیبانی تفکر جامعه از مسئله فلسطین نیاز است که تفکرات صهیونیستی برای مردم شرح داده شود. لازم است که برای مردم اثرات و لایه‌های درونی افکار و اعتقادات یهودی‌های صهیونسیتی را شفاف و کامل بیان کنیم.

وی افزود: در ملت‌های اسلامی التهاب و دغدغه فلسطین وجود دارد اما این باعث نشده که جامعه و امت‌های اسلامی احساس کنند که نیاز است تکلیف این غده سرطانی در جهان مشخص شود.

نماینده تهران تصریح کرد: در جنبش‌های عدالت‌خواهی دانشجویی، مسئله فلسطین باید پرونده همیشگی میز فعالیت‌ها باشد. به طور مثال در نیمه دهه چهل به برکت گفتمان امام (ره)  دو جریان شکل گرفت که جریان اول بنیان‌های فکری را تشکیل می‌دادند و در نهایت پیروز انقلاب اسلامی شدند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید مسئله قدس را با همه تفکرات، همسو کنیم، دیدگاهی که در کشور ما در رابطه با فلسطین وجود دارد؛ دیدگاهی سیاسی است. این درحالی است که مسئله قدس یک مسئله سیاسی نیست. ما باید با تولید محتوا برای گروه‌های تفکراتی متفاوت، افکار عمومی را همراه کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.