• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
بیانیه اتحادیه مستقل پیرامون عملیات شکوهمندانه «طوفان الاقصی»

طوفان الاقصی؛ جلوه مقاومت توحیدی

  • کد خبر : 17186
  • 24 مهر 1402 - 11:09
طوفان الاقصی؛ جلوه مقاومت توحیدی
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون عملیات شکوهمندانه «طوفان الاقصی»

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

 

سـالیان سـال اسـت که سـایه ظـلـم غـاصبین صهیونیستی بر پیکر ستم‌دیده فلسطینیان سایه افکنده و اکنون مقاومت توحیدی این ملت مستضعف به نزدیکی قله آزادی رسیده است.

عملیات نظامی حماس در ساعات اخیر، به یقین نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی بوده و دستاورد بزرگی برای جبهه مردمی مقاومت محسوب می‌شود.

وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه‌ اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است؛ چرا که اکنون این رژیم جعلی، علاوه بر از هم‌گسیختگی داخلی، توانایی پیشبینی صحیحی از مخاطرات پیش روی خود را ندارد. این عملیات ثابت کرد که نهادهای امنیتی رژیم از مقابله با حماس و گروه‌های جبهه مقاومت عاجز مانده و سردرگم شده‌اند.

دستاوردهای پیروزمندانه نهضت فلسطین در ساعات اخیر، مبیّن حماقت برخی از دولت‌های مســلـمــان در عــادی‌ســازی روابــط با رژیــم صهیونیستی است و برهانی است بر سرمایه‌گذاری حکام عرب بر اسبی که قطعا بازنده خواهد بود.

ما اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن تبریک و اعلام حمایت از این عملیات پیروزمندانه، معتقدیم که ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) دمادم با سرنوشت فلسطین عجین شده است و هرگونه مظاهرت در راستای شکستن طلسم شیطانی غصب فلسطین و پاک کردن ارض مقدسه از لوث وجود سفاکان، وظیفه امت مسلمان است و هر قدم در این راه، منجر به تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.