• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
متن قرائت شده اتحادیه مستقل مقابل سفارت سوئیس

صدای دانشجویان پشت دیوار‌های سوئیس

  • کد خبر : 17267
  • 30 مهر 1402 - 9:59
صدای دانشجویان پشت دیوار‌های سوئیس
متن قرائت شده دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور مقابل سفارت سوئیس (حافظ منافع آمریکا)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، جمعی از دانشجویان تشکل های دانشجویی سراسر کشور در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.

این تجمع در واکنش به حمله وحشیانه  رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و بمباران کلیسا غزه و شهادت و زخمی شدن بیش از هزار زن و کودک فلسطینی بوده است.

در این تجمع تشکل های مختلف دانشجویی ، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی و پبسیج دانشجویی دانشگاه‌ های سراسر کشور حضور داشتند.

بعد از شعارهای اولیه دانشجو ها، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، متنی را قرائت کرد.

در بخش های از این متن که با آیه شریفه «وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ»  آغاز شده ،آمده است :حمله به بیمارستان المعمدانی و جنایات جنگی حرامزادگان صهیونیست در کشتار بیش از هزار نفر از مجروحان و زنان و کودکان در این بیمارستان با هدایت و استفاده از بمب‌های رژیم تروریست‌پرور ایالات متحده آمریکا، آن هم در سایه سکوت حکام عرب و بی‌طرفی نهادهای بین‌المللی، طبل رسوایی اخلاقی مجامع بین‌المللی و داعیه‌داران اسلام آمریکایی را به صدا در آورد.

در ادامه این متن آمده است:ای نسل کشان هیتلرصفت شما سال‌ها است پشت دیوارها و باروهای خود امنیت ندارید، زین پس نیز در هیچ جای جهان امنیت نخواهید داشت. با این جنایات جنگی، دیگر نمی‌توان جلوی ظلم‌ستیزان و آزادگان جهان را گرفت.

به تمام کشورهای حامی نسل‌کشی و آپارتاید هشدار می‌دهیم، از لحظه برخورد بمب آمریکایی به بیمارستان غزه، شما همگی شریک جرم هستید و خون مظلومان فلسطینی، دیر یا زود شما را به محکمه خواهد برد.

در ادامه این متن با درخواست اعلام مواضع از کشورهای مسلمان آمده است:

کشورهای مسلمانی که با این سفاکان خونخوار رابطه پیدا و پنهان دارید، بدانید که هر سفارت آمریکایی و اسرائیلی در کشورهای مسلمان، هدف مشروعی برای حق‌جویان و آزادیخواهان جهان است و به زودی به حول قوه الهی سفارت‌های این رژیم جعلی در کشور‌های مسلمان تبدیل به گورستان اجساد ناپاک کودک‌کشان صهیون خواهد شد.

در پایان این بیانیه خواسته ای اعلام شد:ما دانشجویان مسلمان ایرانی خواستار آن هستیم که به جبهه‌های نبرد این مقاومت توحیدی فرستاده شویم و ان‌شاءالله پس از پیروزی، در کنار برادران و خواهرانمان در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.