• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
ویژه برنامه نقش آفرینی جنبش دانشجویی

شما همان خواصی هستید که باید اثرگذار باشید

  • کد خبر : 17790
  • 20 بهمن 1402 - 18:38
شما همان خواصی هستید که باید اثرگذار باشید
رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اولین روز جهاداکبر 22 حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، اولین روز از بیست و دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در ۱۸ بهمن ماه با حضور دکتر وحیدی، وزیر کشور و حجت السلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظرم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین استاندار محترم استان خراسان رضوی، جناب آقای نظری برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین رستمی به بیانات حضرت آقا در طی دیدار با دانشجویان در اربعین حسینی اشاره نمودند و بیان داشت: حضرت آقا از ابتدای رهبری شان یک طرحی را مطرح می کنند و در این باره می‌فرمایند: عزیزان! ما در یک جریان مهم و گردش تاریخی قرار داریم. ایشان ۳ هفته بعد از شروع جنگ اکراین که همه فکر می‌کردند جنگ کوتاه مدتی است نیز فرمودند: اتفاقات سیاسی و نظامی جهان که در حال رخ دادن هستند بخشی از پیچ تاریخی است و در ادامه خطاب به جوانان و نخبگان بیان داشتند که: شما دو وظیفه دارید؛ یک وظیفه کوتاه مدت و یک وظیفه میان مدت. وظیفه کوتاه مدت این است که سطح بندی ها را بشناسید و موضع درست بگیرید و وظیفه میان مدت این است که نقش آفرینی کنید برای قدرت گرفتن تعیین کننده جبهه حق.

 

 

 

 

 

 

 

رستمی در ادامه بیان داشت: آقا می فرمایند اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است و این اتفاقات بزرگ آینده تاریخ را رقم می‌زند و شما باید اثر گذار باشید. تمام طواغیت امروزه، مجسمشان در برابر جمهوری اسلامی ایستاده و هیچ ابایی از جنایت ندارند و نمونه‌ی آزمایشگاه فلسطین، معرف حقیقت غرب است. در این جبهه نقش دانشگاه، دانشجوها و شما عزیزانی که فعالین تشکلی دانشجویی هستید پ پ، مهم است. در این روزها و در جوار حرم پرفیض امام رضا(ع) از ایشان بخواهید که در این هماورد بزرگ شما جزو میدان داران سپاه امام زمان(عج) باشید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.