• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
لیلی عاج و حسین دارابی در اختتامیه نشست شورای عمومی و کوثرانه 7

سینما و تئاتر نیازمند حمایت جوانان انقلابی

  • کد خبر : 17504
  • 27 آذر 1402 - 20:19
سینما و تئاتر نیازمند حمایت جوانان انقلابی
اختتامیه دومین نشست شورای عمومی و کوثرانه بیست و چهارمین دوره اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، اختتامیه دومین نشست شورای عمومی و اولین مرحله از رویداد دانشجویی کوثرانه ۷ در بیست و چهارمین دوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در آذرماه ۱۴۰۲ در تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
این مراسم با حضور سرکار خانم لیلی عاج و آقای حسین دارابی، تهیه کننده و کارگردان، با پیوست همایش سینمای ایران و مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه یافت.
خانم عاج و اقای دارابی در ژول برنامه با گلایه از عدم حمایت بچه‌های انقلابی از تئاتر بیان کردند: ما از قشر انقلابی جامعه به خصوص جوانان، توقع داریم که در اجرای تئاترهای انقلابی حضور فعال داشته و حمایت کنند و به دیده شدن و پیشرفت این عرصه از هنر انقلابی کمک کنند.
همچنین با اشاره به موضوع پیوند قشر انقلابی با عرصه فیلم و تئاتر خاطر نشان کردند: لازم است یک ارتباط دوطرفه محکمی بین جوانان انقلابی و هنرمندان این عرصه از فرهنگ صورت گرفته و به همکاری در پیشرفت و پیشبرد اهداف آن اهتمام ورزند.
در انتهای این مراسم نیز از رویداد پاتوق هنر انقلاب رونمایی شد و جناب آقای زارع دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل توضیحاتی در این باره به شرح زیر ارائه کردند:با ایجاد پاتوق هنر انقلاب در نظر داریم تا یک بستر و فضای سازمان‌دهی و چارچوب‌مند با اجرای برنامه‌های آموزشی و جشنواره‌های مختلف در جهت پرورش نیروی توانمند در حوزه سینمایی گام برداریم.در ادامه مراسم نیز شرکت کنندگان به عزاداری و سوگواری برای دخت نبی اکرم پرداختند و مراسم سوگواری حضرت فاطمه الزهرا برگزار شد.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.