• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
امیررضا بیگی، دبیر روابط‎ عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

دومین نشست شورای عمومی اتحادیه مستقل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 17465
  • 22 آذر 1402 - 21:43
دومین نشست شورای عمومی اتحادیه مستقل برگزار می‌شود
امیررضا بیگی، دبیر روابط‎ عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از برگزاری دومین نشست شورای عمومی اتحادیه مستقل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، امیررضا بیگی دبیر روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌گو با پایگاه خبری تحلیلی مستقل از برگزاری دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خبر داد.

بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبر تحلیلی مستقل گفت: دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در دو بخش سیاسی و فرهنگی همزمان با رویداد دانشجویی کوثرانه برگزار می‌گردد. این نشست در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ آذر ماه در محل دانشگاه خوارزمی در شهر تهران برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: در نظر است نشست سیاسی با شعار «نقش‌آفرینی خردمندانه، حکمرانی عادلانه» من باب انتخابات پیش رو کنش انجام دهد و با محوریت انتخابات مجلس نقش خردمندانه ایفا کرده و چهارچوب‌ها را به گونه‌ای فراهم سازند که در حین حفظ اصل نظام سبب افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای شود. همچنین به عنوان یک مجموعه دانشجویی بیشترین تاثیر‌گذاری ممکن را در سطح دانشجویی ایفا کند.

بیگی اشاره کرد: همزمان نیز میعاد فرهنگی با هدف ایجاد شناخت و آگاهی نسبت به فضای فرهنگی و همچنین پیوست و پیوند حوزه فرهنگی با رسانه برگزار میگردد. در نظر است تا ضمن تقویت شناخت اصول فرهنگی، چگونگی کنش نسب به مسائل ضد فرهنگ را تبیین نماییم. همچنین میعاد فرهنگی آغازی برای مسیری تازه در جهت پیوند رسانه و فرهنگ است که در چند سال اخیر مسیر ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.