• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

دولت فکر می‌کند با حرف می‌تواند آزادی بیان و استقلال ایجاد کند

  • کد خبر : 4312
  • 27 آبان 1395 - 16:02
دولت فکر می‌کند با حرف می‌تواند آزادی بیان و استقلال ایجاد کند

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رفتار متناقض دولت گفت: به نظر می‌رسد دولت روحانی دولت حرف است و فکر می‌کند با حرف مشکلات مردم حل می‌شود.   وی ادامه داد: روحانی در مقام حرف بیان می‌کند قلم‌ها را نباید شکست اما براساس صحبت‌های […]

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به رفتار متناقض دولت گفت: به نظر می‌رسد دولت روحانی دولت حرف است و فکر می‌کند با حرف مشکلات مردم حل می‌شود.

 

وی ادامه داد: روحانی در مقام حرف بیان می‌کند قلم‌ها را نباید شکست اما براساس صحبت‌های رئیس قوه قضائیه گویا دولت قصد گرفتن قلم و شکایت از رسانه‌ها را دارد.

 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بیان داشت: روزنامه‌ها و مطبوعات بسیاری در  سه سال گذشته توقیف شدند و بسیاری از صاحب‌نظران در راهروی دادگاه‌ها رفت و آمد داشتند تا در مقابل شکایات دولت از خود دفاع کنند.

 

مرادی اضافه کرد: دولت فکر می‌کند، می‌تواند در مقام حرف آزادی بیان و استقلال ایجاد کند. رئیس‌جمهور در مقام حرف گفته است، در ابتدای سال پولی برای هزینه کردن نداشته‌ایم اما در مقام عمل پولی داشته‌اند که حقوق‌های نجومی داده شود. چه کسی به این تناقض‌ها جواب می‌دهد؟

 

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم دولت بعدی دولت حرف نباشد، خاطر نشان کرد: از مبارزه با فساد سخن می‌گویند اما در مقابل فساد ۸۰۰۰ میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان از آن به عنوان معوقات بانکی یاد می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4312

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.