• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

دولت به دنبال تغییرات وزرای ناکارآمد نیست بلکه پیگیر تغییر در نقاط رأی ساز است/ مسئولان باید پاسخگوی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان باشند

  • کد خبر : 4057
  • 01 آبان 1395 - 12:28
دولت به دنبال تغییرات وزرای ناکارآمد نیست بلکه پیگیر تغییر در نقاط رأی ساز است/ مسئولان باید پاسخگوی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان باشند

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات در کابینه دولت تدبیر و امید و برکناری سه وزیر اظهار داشت: منتقدین بارها هشدار داده بودند که اغلب وزرای روحانی پیر، فرتوت و بی برنامه هستند. وی بیان داشت: مردم بدلیل اینکه ضعف وزرا را […]

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات در کابینه دولت تدبیر و امید و برکناری سه وزیر اظهار داشت: منتقدین بارها هشدار داده بودند که اغلب وزرای روحانی پیر، فرتوت و بی برنامه هستند.

وی بیان داشت: مردم بدلیل اینکه ضعف وزرا را حس می‌کنند از تغییرات در کابینه استقبال خواهند کرد اما متاسفانه این اقدام دولت در راستای اقدامات انتخاباتی و فرار رو به جلو از پاسخگویی است.

مرادی خاطر نشان کرد: اگر قرار است تحولی ایجاد شود باید وزرایی که مستقیم با مسائل اقتصادی مردم مرتبط هستند در اولویت باشند مثل وزرای اقتصاد و صنعت که عامل رکود بی سابقه در کشور هستند و وزیر کشاورزی که هنوز نتوانسته است طلب کشاورزان را پرداخت کند و از همه مهم‌تر وزیر نفت که شخص ایشان و نزدیکانش ضرر بزرگی را به خاطر قرارداد کرسنت نصیب کشور کرده‌اند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: اگر دولت دلسوز مردم هست باید این وزرا را ابتدا تغییر می‌داد. البته تغییراتی مثل وزیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و ارشاد بیشتر به خاطر ارتباط دولت در انتخابات با معلمان، ورزشکاران و اهالی هنر است.

وی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال ایجاد تغییرات وزرای ناکارآمد نیست بلکه به دنبال تغییر در نقاط رای ساز است، تصریح کرد: وزرایی که تغییر کردند ناکارآمد بودند اما قطعا دغدغه اصلی مردم در بحث اقتصادی است که دولت هیچ اقدام موثری در این باره انجام نداد.

مرادی بیان داشت: آقای فانی در بحث سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان داری قصور است و سوال از ایشان در روز استیضاح در مجلس شورای اسلامی می‌توانست مایه خرسندی باشد و بسیاری از ابهامات را روشن می‌کرد در عین حال مسئولان علاوه بر تغییر باید پاسخگوی سوالاتی چون فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان باشد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4057

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.