• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

دستاورد تشکل‌های پادوی احزاب چیزی غیر از وقایع ۱۸ تیر نیست

  • کد خبر : 2988
  • 13 خرداد 1395 - 11:09
دستاورد تشکل‌های پادوی احزاب چیزی غیر از وقایع ۱۸ تیر نیست

 هادی محمدزمانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شورای هماهنگی یا همان (تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران) «تادا» از تشکل‌های دانشجویی رادیکال اصلاح طلب است که با به دست آوردن برخی از دفاتر تحکیم وحدت و جدا کردن آنها از زیرمجموعه دفتر تحکیم وحدت، درصدد […]

 هادی محمدزمانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شورای هماهنگی یا همان (تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران) «تادا» از تشکل‌های دانشجویی رادیکال اصلاح طلب است که با به دست آوردن برخی از دفاتر تحکیم وحدت و جدا کردن آنها از زیرمجموعه دفتر تحکیم وحدت، درصدد راه‌اندازی اتحادیه دانشجویی تاداست.

 

وی افزود: این تشکل نوظهور با محوریت انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی قم و مجمع اسلامی دانشگاه امیرکبیر، از جمله تشکل‌هایی است که شانس بیشتری را برای اتحادیه شدن برای خود قائل است.
محمد زمانی خاطرنشان کرد: دفاتری که خود را زیر نظر این تشکل می‌دانند، طی هفته‌های گذشته دیدارهایی را با برخی از چهره‌ها نظیر عارف برگزار کردند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران تاکید کرد: ما از اساس با شکل گیری تشکل های دولت ساخته یا وابسته مخالفیم؛ تشکل دانشجویی که پادوی احزاب و جناح های سیاسی باشد، در بزنگاه های سیاسی بیش از آنکه به اعتلای جامعه کمک کند به افول و نزول دانشگاه و دانشجو می انجامد.
وی گفت: تشکل دانشجویی باید با نگاه حریت و استقلال از احزاب و جناح های سیاسی عمل کند و سابقه تشکل هایی که پادوی احزابی چون مشارکت و مجاهدین شدند، غیر از وقایع تلخ ۱۸ تیر نیست.
محمد زمانی گفت: رفتارهای ساختارشکن تشکل های وابسته به این خاطر است که این تشکل ها خود را ابزار دست و پیاده نظام احزاب می کنند و بدون آنکه تفکر کنند، عمل می کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.