• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
افتتاحیه دومین نشست شورای عمومی،کوثرانه

درصد زیادی از مشکلات جمهوری اسلامی به دلیل حضور مدیران‌ ناکارامد است

  • کد خبر : 17472
  • 24 آذر 1402 - 8:58
درصد زیادی از مشکلات جمهوری اسلامی به دلیل حضور مدیران‌ ناکارامد است
سید محمدرضا حسینی ادوار اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در افتتاحیه دومین نشست شورای عمومی و کوثرانه
گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، سید محمدرضا حسینی از ادوار این اتحادیه در افتتاحیه کوثرانه و دومین نشست شورای عمومی، بیست و چهارمین دوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت:
درصد زیادی از مشکلات جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور مدیران ناکارآمد است؛ به عبارتی دیگر کم کاری در حوزه‌های متفاوت به لحاظ اجرا، خودسازی، ساخت پایه فکری، دوری از اصل اسلام و قرآن است.
وی ادامه داد: اصل هدف نظام اسلامی متصل شدن به حکومت حضرت حجت (عج) است؛ اما با وجود برخی از مدیران مسیر ناهموار تر می‌شود اما هموار نمی‌شود. رسیدن به چنین هدف بالایی مستلزم خود سازی‌های زیادی است. انسان برای انجام کارها و خودسازی، نیازمند به سرمایه است و‌ این سرمایه حاصل از دوران جوانی است.
حسینی خاطر نشان کرد : یکی از راه‌های میانبر جهت رسیدن به خودسازی و ساخته شدن، حضور در تشکل‌ها است. اصلی ترین وظیفه تشکل‌ها تربیت سرمایه‌ها است. اما‌نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ این است که قرار نیست کسی به واسطه حضور در تشکل به قدرت برسد؛ اصل این است که جبهه حق باید مورد پذیرش و حمایت باشد.
در ادامه دبیر اتحادیه انجمن های مستقل دانشگاه های سراسر کشور در افتتاحیه اظهار کرد : مقصود از برگزاری همزمان کوثرانه و نشست دوم؛ اهمیت کنشگری در دانشگاه است؛ در این دوره‌ها به تبیین تخصصی مسائل سیاسی، فرهنگی، زنان‌و‌خانواده پرداخته می‌شود.
علیرضا زارع با اشاره به واحد تخصصی خود، به تشریح تخصصی میعاد فرهنگی پرداخت و افزود: این میعاد با هدف تفسیر و تبیین‌ زوجیت فرهنگی برگزار می‌شود؛ زوجیت فرهنگی به معنای پیوند عمیق فضای فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای اگر در بستر مناسب برقرار شود، ثمره و اثر قابل توجهی خواهد داشت.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.