• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
پیرامون 45 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخت تنومند انقلاب برفراز قله‌ها

  • کد خبر : 17808
  • 22 بهمن 1402 - 20:05
درخت تنومند انقلاب برفراز قله‌ها
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون 45 امین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَٰذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلَىٰ بَصِیرَهٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِی

آیه ۱۰۸ سوره یوسف

به نام خدایی که نیم قرن پیش مستضعفین و مظلومین ایران به اسم او و به رهبری ولی بر حق، طاغوتی را برانداختند که گمان هیچکدام از مستبدین عالم و حامیان جهانخوار بر سرنگونی آن نمی‌رفت. امروز بعد از ۴۵ سال، انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه کل غرب آسیا و شمال آفریقا و حتی قلب آمریکا را در نوردیده و اسلام ناب را به ابرقدرتی در برابر شرق و غرب عالم معرفی نموده است. اسلام نابی که امام خمینی و جهادگران وقت، شبانه روز جهت گسترش آن زمان گذاشته اند.

اکنون نهال انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده است که بر فراز قله ها در حال ثمر بخشیدن به مستضعفین جهان است. دوران حقارت و عدم استقلال ملت شریف ایران سالهاست به اتمام رسیده است و غرور ملی ایرانیان بر چشم جهانیان پوشیده نیست.

کارآمدی و موفقیت های شگرف ایران بر نقاط کلیدی و استراتژیک جهان موجب اقدامات خصمانه و ستم جویانه دشمنان انقلاب اسلامی نه تنها بر ملت ایران بلکه بر سایر آزادگان و مستضعفین جهان شده است.

تمامی دستاورد ها وپیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ، ماحصل حضور و نقش آفرینی خردمندانه و همراهی مردم شریف ایران در آوردگاه های مختلف بوده است. امروز نیز در ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند مردم باز هم با حضور خود یادآور این مهم شده اند  که میهن دوستی ملت ایران امری جدا نشدنی است و همواره در هماورد های مختلف که باعث آتیه سازی این مرز و بوم شده است حضور پررنگ و تاثیر گذاری داشته اند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن گرامیداشت ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ملت حاضر در این راه پیمایی باشکوه کمال تقدیر و تشکر را دارد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.