• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

خانواده هاشمی مسیر وابستگی صد در صد به غرب را طی می‌کنند/ نگاه اداره کشور بدون حضور دین در دولت سازندگی به چشم می‌خورد

  • کد خبر : 2935
  • 01 خرداد 1395 - 20:08
خانواده هاشمی مسیر وابستگی صد در صد به غرب را طی می‌کنند/ نگاه اداره کشور بدون حضور دین در دولت سازندگی به چشم می‌خورد

علی عبدی، عضو سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد دیدار فائزه هاشمی و اعضای فرقه ضاله بهائیت ضمن تاکید بر تغییر المان های آقای هاشمی از سال ۸۴ نسبت به اصول نظام تصریح کرد: نگاه های جناب هاشمی با آرمان های انقلاب اختلاف فاحشی […]

علی عبدی، عضو سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد دیدار فائزه هاشمی و اعضای فرقه ضاله بهائیت ضمن تاکید بر تغییر المان های آقای هاشمی از سال ۸۴ نسبت به اصول نظام تصریح کرد: نگاه های جناب هاشمی با آرمان های انقلاب اختلاف فاحشی پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف دیدگاه های هاشمی با انقلاب از زمان دولت سازندگی وجود داشت، تصدیق کرد: نگاه لیبرالی و اداره کشور بدون حضور دین در دولت سازندگی به چشم می خورد، اما از سال ۸۴ با شکست سنگین ایشان در انتخابات نگاه او وارد فاز جدیدی شد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: مهمترین مولفه هاشمی و خانواده ایشان نگاه ابزاری به احزاب و گروه ها و جریانات و تفکرات دینی مذهبی و ایدئولوژی است؛ اینکه فردی اساس انقلاب و پایبندی به منافع ملی و دینی را داشته باشد یا خیر، هیچ گونه ارزشی در قاموس فکری و عملکرد سیاسی وی و خانواده اش ندارد.

عبدی ضمن اشاره به اینکه تنها ارزش برای هاشمی این است که افراد و جریان های سیاسی چه قدر می توانند به ایشان کمک کنند، بیان کرد: عده ای روزگاری ایشان را عالیجناب سرخ پوش می دانستند و وی را دیکتاتور خطاب می کردند، اما امروز شاهد هستیم همان ها اگر هاشمی را رهبر جریان اصلاحات هم نام گذاری کنند، ایشان هیچ گله مندی ندارد.

 

عضو سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان سراسر کشور ادامه داد: هاشمی مدعی نزدیکی به حضرت امام است؛ اما همین هاشمی رهبر عده ای است که پس از فتنه ۸۸ قصد داشتند، اصلی‌ترین دستاورد امام انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

 

این فعال دانشجویی اظهارداشت: هاشمی در نماز جمعه معروف در سال ۸۸، نسبت خود به آن جریانات خاص را با موضعی مثبت نشان داد. امروز نیز شاهد هستیم خانواده هاشمی برای رسیدن به جایگاه های سیاسی با اعضای فرقه ضاله بهائیت که دشمن اسلام و تشیع هستند، همکاری می کنند؛ که این همکاری هم با منافع ملی در تضاد است و هم با نگاه های امام و روحیه اسلامی و شیعی.

وی ضمن تاکید بر اینکه هاشمی رفسنجانی به عقل ابزاری معتقد است، اظهار داشت: وی با هر وسیله ای حتی ابزاری که به بنیان های اساسی اسلامی و تفکرات اصیل حضرت امام و مذهب تشیع ضربه وارد می کند، ارتباط می گیرد و هیچ ابایی هم ندارد و تنها چیزی که برای آنها ارزش دارد دستیابی به اهداف شان است.

عبدی تصریح کرد: مسیری که امروز اینها در پیش گرفته اند مسیر وابستگی صد در صد به غرب است و معتقد هستند که ایستادگی و توان داخلی هم در این مسیر طی شود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.