• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر

ثبت‌نام جهاد اکبر ۲۲ تمدید شد

  • کد خبر : 17755
  • 22 دی 1402 - 21:16
ثبت‌نام جهاد اکبر ۲۲ تمدید شد
ثبت‌نام و آموزش مجازی بیست و دومین اردو آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، ثبت‌نام بیست و دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور تا ۲۵ دی‌ ماه تمدید شد.

 

فراگیران محترم برای شرکت در اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر بایستی در سایت نهاد ثبت‌نام کرده و سه سرفصل‌ طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، چگونه نماز خوب بخوانیم و ولایت فقیه  را بگذرانند. فراگیران برای شرکت در آموزش مجازی می‌توانند از طریق راهنمای زیر اقدام نمایند.

 

راهنمای شرکت در دوره مجازی

فراگیران محترم، برای شرکت در آموزش مجازی جهاد اکبر بایستی مراحل زیر را پشت سر بگذارند.

مرحله اول: در صورتی که فراگیر هنوز در سایت آموزش مجازی نهاد ثبت‌نام نکرده‌اند بایستی ابتدا در از طریق منو ثبت‌نام در سایت نهاد ثبت‌نام نمایند. (لازم به ذکر است فراگیران بعد از ثبت‌نام اولیه باید از طریق داشبورد پروفایل/ مشخصات فردی، اطلاعات ثبت ‌نامی خود را کامل نمایند)

مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در سایت نهاد، فراگیر باید از طریق لینک آموزش مجازی بارگذاری شده در سایت وارد آموزش مجازی جهاد اکبر شده و سرفصل‌های قرار داده شده با عناوین طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، چگونه نماز خوب بخوانیم و ولایت فقیه را مطالعه کنند.

مرحله سوم: فراگیران بعد از ثبت نام مهلت دارند تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ سرفصل‌های قرار داده شده را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون پایان دوره آموزش مجازی جهاد اکبر آماده شوند.

مرحله چهارم: فراگیران بعد از گذشت بازه زمانی ذکر شده باید نسبت به شرکت در آزمون آموزش مجازی جهاداکبر در تاریخ ۲۵ دی ماه اقدام نمایند.

مرحله پنجم: فراگیران بعد از قبول شدن در آموزش مجازی و دریافت گواهی پایان دوره، باید گواهی خود را برای پشتیبانی جهاد اکبر ارسال کنند و بعد از آن توسط تیم ارزیابی جهاد با فراگیران ارتباط گرفته می‌شود.

 

نکته ۱: تمامی دروس انتخابی این دوره به صورت رایگان ارائه می‌شوند و به هیچ وجه نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد اما توجه داشته باشید که هر فرد نهایتا قابلیت این را دارد که دو بار در آزمون شرکت نماید. و سامانه برای شرکت مجدد در آزمون هزینه دریافت می‌نماید.

نکته ۲: به منظور مشاهده آموزش‌ها حتما به دستور العمل موجود در هر واحد درسی دقت فرمایید.

نکته ۳: تمامی فراگیران به منظور گذراندن آزمون دوره مجازی و دریافت گواهی باید در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دی ماه اقدام به شرکت در آزمون دوره مجازی نمایند.

نکته ۴: آیدی زیر پاسخگوی سوالات آموزشی دبیران محترم می‌باشد:

bam_support110@

لینک ثبت‌ نام اردو آموزشی_تشکیلاتی جهاداکبر

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.