• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11
پیرامون عملیات شکوهمندانه «طوفان الاقصی»

بیانیه دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان خوزستان

  • کد خبر : 17199
  • 24 مهر 1402 - 13:30
بیانیه دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان خوزستان پیرامون عملیات شکوهمندانه طوفان‌الاقصی

بسم الله القاصم الجبارین

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

از آغاز تشکیل شاکله های رژیم غاصب و اشغالگر اسراییل، این غده چرکین زاده امپریالیسم و صهیونیسم در منطقه، شروع به چپاول و غارت اموال مسلمانان نموده و به دنبال غصب و ضبط قبله اول مسلمین، سرزمین های قدس را به خاک و خون کشید. بی شک ملت ستمدیده فلسطین با دلی مالامال از خشم و کینه این غده منحوس را در منطقه مینگریستند که امان از دل هر آزادهای در جهان میربود. لکن با شکست مذبوحانه اعراب در دو جنگ بی نتیجه علیه اسراییل و از دست دادن سرزمین های بیشتر، تنها امید فلسطینیان از آزادی سرزمین هایشان به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تلاش خمینی کبیر در راستای تشکیل جبهه مقاومت گره خورد. اینک امروز سلاله های مقاومت در تمامی منطقه با تدبیر امام خامنهای(مد ظله العالی) ریشه دواندهاند و نام و یاد امت مسلمان لرزه بر اندام رژیم صهیون و قاطبه فکری امپریالیسم آمریکا در تمامی جهان میاندازد.

«طوفان الاقصی» نامی ماندگار، آشکار و شاهکار در مطالعات استراتژیک و نظامی جهان خواهد شد. عملیاتی که با دل و جان سربازان و سرداران مقاومت در تمامی منطقه، بساط ظلم و جور صیهونیست ها را به آتش کشید و امیدی تازه در دل ملت فلسطین دمید. بی شک گفتمان رهبری معظم انقلاب، امام خامنهای(مدظلهالعالی) که فرمود:«اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید…» همان گفتمان مقاومت در منطقه بوده و هست و تا زمان نابودی این رژیم اشغالگر به مدد خداوند متعال ادامه خواهد داشت. آنگاه که سردار گلگون کفن ما سردار سلیمانی بنیان اسراییل را بر آب معرفی کرد، امروز و تیر مخلصانه جوانان مقاومت را میدید که سرزمین های اشغالگر را در مینوردید و شوک و هول و هراس بر تن و اندام غاضبین میانداخت. باید شکر خدا را برای این شاهکار «مقاومون» به جای آورد. باشد که این پیروزی ها ادامه یابد.

باید در این اثنی یادآور دوران سختی بود که پس از جنگهای سی و سه روزه با پیروزی حزبالله لبنان در منطقه شاهکار مقاومت شکل گرفت. ما جوانان انقلابی و مومن استان خوزستان به دنبال پیگیری مطالبات کلام مقدس ولی امر مسلمین جهان، خامنهای کبیر، پیروزی آینده جبهه مقاومت در منطقه را با تجهیز گروه های مقاومت در کرانه باختری به سلاح های جدید و بیشتر میبینیم و این مطالبه را تا پای جان پیگیری خواهیم کرد.

امروز که «طوفان الاقصی»، صور نابودی اسراییل را دمیده است، نباید مارا از رسالت انقلابیمان باز دارد. به گفته رهبر کبیر انقلاب در مسیر مقدس پیروزی قرار داریم و به قله های پیروزی در کل جهان نزدیک شدهایم و حال نوبت فتحالفتوح امت اسلام است.در این راستا وقتی برای خستگی نیست و امروز روز نبرد جانانه حق علیه باطل است. ولی باید به یاد داشت بی شک این غده سرطانی، به دنبال آب و آتش برای پاسخ به مقاومت خواهد بود و چون توان آسیب به رزمندگان فلسطینی را ندارد، به دنبال آسیب به مردم بیپناه در فلسطین اشغالی خواهد بود. چنین جنایاتی که با سابقه این غاصب خونریز همسویی کامل دارد، درد را دل و جان مسلمین تازه خواهد کرد لکن رسالت انقلابی ما با چنین جنایاتی نه تنها زیر سوال نمیرود بلکه تشدید هم خواهد شد. در این گامهای حساس نزدیک قله خستگی جایی ندارد و این خستگی را باید در دل خود کشت. پیروزی امروز مردم فلسطین و مقاومت تنها در سایه ایمان و توکل و خستگی ناپذیری معنا یافته و این تنها نمودی کوچک از رخسار جان رسالت مقاومت است. امروز که بدنه استکبار و ظلم در منطقه آسیب جدی دیده است و قدم های دشمنان اسلام در منطقه با گام بلند مقاومت شکسته شده، جوانان مومن و انقلابی و تشکیلاتی استان خوزستان با شناخت درست و درک لحظه ها و بصیرت خود، همگام و همصدا و همدل با سایر مسلمین جهان فریاد شادی سرخواهند داد و از جهتی آمادگی خود را جهت کمک به جبهه مقاومت و یاری رسانی به ملت عزیز فلسطین اعلام میکنند باشد که در این راستا تمامی ملل منطقه آزادی فلسطین را ببینند و طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

 

فَأَخَذَهُمُ الطُّوفَانُ وَهُمْ ظَالِمُونَ

 

 

دفاتر امضا کننده:

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد اهواز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی دزفول

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی آبادان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد واحد ایذه

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17199

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.