• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز

  • کد خبر : 17696
  • 14 دی 1402 - 13:57
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و شهادت هموطنانمان را به رهبر انقلاب و خانواده‌های شهدا تسلیت گفتند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش را ما ترسیم می کنیم.

 

هنوز بغض گلوی ما برای کودکان مظلوم فلسطینی پابرجا است و این بغض و خشم با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته فزونی یافته است درحالی که جنایت‌های وحشیانه این رژیم کودک‌کش در غزه پایان نیافته و این رژیم هنوز از کشتار و نسل‌کشی سیر نشده و جنایت‌های وحشیانه خود را به خاک مقدس ایران اسلامی کشانده است.

از ترور ناجوانمردانه شهید سید رضی موسوی تا ترور معاون سیاسی حماس شهید العاروری که در روز گذشته به اتفاق انجامید، همگی به خوبی نماینگر ضعف و ناتوانی رژیم سفاک صهیونیستی در مقابله مستقیم با ملت مظلوم فلسطین است.

اما چیزی که امروز به خوبی شاهد آن هستیم این است که رژیم صهیونیستی میدان مبارزه را از خاک فلسطین اشغالی به خاورمیانه و خاک جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است و جسارت خود را در ترور فرماندهان مقاومت و همچنین در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها با به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم و شهید پرور ایران به خوبی نشان داد و گزافه نیست که بگوییم این جنایت نتیجه انفعال و عدم پاسخگویی در برابر جنایت های قبلی آنان است که این جسارت و گستاخی را به آنان داده است .

امروز خواسته ما انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز و ملت داغدار ایران از شورای امنیت ملی همچنین مقامات کشوری و لشکری پاسخگویی قاطع و بدون درنگ به اقدامات این رژیم جعلی است تا این حقیقت بر آنان روشن شود که به فرموده مقام معظم رهبری: امروز دوران بزن دررو تمام شده است و ملت ایران انتقام خون این عاشقان و دلدادگان سردار دلها را از آنها خواهد گرفت و این خون ها جز به تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی کمک نخواهد کرد .

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز شهادت دست کم ۹۵ تن از مردم مظلوم ملت ایران و زائران مرقد پاک شهید حاج قاسم سلیمانی را خدمت مقام معظم رهبری و ملت فهیم ایران تسلیت عرض میکند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.