• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد

  • کد خبر : 17685
  • 14 دی 1402 - 13:30
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و از ملت ایران خواستند با همدلی و مقابله با تروریسم حفظ امنیت کشور را وظیفه خود بدانند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“إِنَّ أَکْرَمَ اَلْمَوْتِ اَلْقَتْلُ”

 

حادثه تروریستی تلخ ساعات قبل در گلزار شهدای کرمان و در میان خیل عظیم عاشقان سردار دل‌ها، که منجر به شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان شد، نشانه استیصال و درماندگی حداکثری قاتلان صهیونیستی است.

این عمل تروریستی تلاشی ناکام در هدف خرابگرانه برای زعزعه‌ء امنیت و ایجاد ترس در جامعه بوده است. ما، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، با ابراز تأثر و تأسف عمیق، این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم و همدردی خود را با خانواده‌ها و دوستان شهدا و همچنین با ملت عزیز ایران اعلام می‌نماییم.

امنیت و آرامش در کشور ما امری حیاتی و اساسی است که هر فرد جامعه به عنوان حق اساسی خود دارد. حملات تروریستی، نه تنها حقوق انسانی را نقض می‌کنند بلکه باعث ایجاد ترس و عدم امنیت در جامعه می‌شود. ما از اجهزه امنیتی و قوا مسئول خواهان اقدامات قاطع و تعقیبی فوری علیه عوامل این حملات تروریستی می‌باشیم تا عدالت به سرعت برقرار شود.

در این لحظات سخت، تسلیت و همدردی خود را به تمامی بازماندگان و خانواده‌های شهدای بزرگوار ابراز می‌کنیم. از خداوند متعال برای آنان صبر و سلامتی و برای شهدای ملتمان، آمرزش و مغفرت الهی مسألت می‌نماییم.

به عنوان دانشجویان مسئول و فعال، تأکید می‌کنیم که مسئولان کشور باید هر چه سریعتر تحقیقات دقیقی را در مورد این حادثه صورت داده و عوامل اجرایی و حمایت‌کننده این حمله را شناسایی و پیگیری کنند.

به عنوان جامعه دانشجویی، ما از تمامی اقشار جامعه دعوت می‌کنیم که در این لحظات دشوار واحد و همدل باشیم و با ایستادگی مقابله با تروریسم و حفظ امنیت کشور را به عنوان وظیفه ملی خود بشناسیم.

ما از خداوند متعال خواهان برکت و سلامتی برای ملت عزیز ایران و از پیشگاه الهی برای شهدای ملتمان آرامش و عالمانه مغفرت می‌خواهیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17685

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.