• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

  • کد خبر : 17679
  • 14 دی 1402 - 13:15
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار اقدامی کوبنده برعلیه دشمنان ایران شدند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ.

 

حادثه تروریستی تلخ، این تجاوز مظلومانه‌ای که امروز ۱۳ ام دی ماه، گلزار شهدای استان کرمان را غرق ماتم گردانید، آن هم در چهارمین سالگرد عروج عاشقانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حاکی از آن است که دشمنان شرور و بدخواه این مرز و بوم، هیچگاه توان تحمل اتحاد و خروش ملت غیور و شهادت طلب و حق ‌خواه ایران را ندارند و همواره در خیال گسستن این اتحاد و جوشش های زلال و عمیق مردم ایران هستند.

اما ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. بپرسید! ما حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. این عزت، ادامه دارد. دشمنان بزدل، با این اقدامات کور، به گمان واهی خود می‌توانند ذره ای تردید در مسیر حق طلبی مردم ایران ایجاد کنند اما سخت در اشتباه‌اند و بدانند سربازان راه روشن و مکتب پرنور سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

ما دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان، ضمن عرض تسلیت این فاجعه دلخراش خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های محترم داغدار و تمامی ملت ایران، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم. ان‌شاءالله روح مطهر شهدای این مصیبت، با بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور گردد.

پیوست به اینکه از مسئولین مربوطه خواهان پاسخ سخت و قاطع به این دستهای آلوده به خون بیگناهان و مغزهای مفسد و شرارت‌زا هستیم.

 

بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.

«امام خمینی (ره)»

 

والسلام.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17679

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.