• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

  • کد خبر : 17676
  • 14 دی 1402 - 13:08
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فرهنگیان هرمزگان
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار اقدامی کوبنده برعلیه دشمنان ایران شدند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین»

بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود.

امام خمینی(ره)

 

ترور و حملات انتحاری تنها ابزار حرامزادگان سیاسی و صاحبان تفکرات افراطی در مبارزه با ایران قوی میباشد که هر دو از یک آبشخور ارتزاق میکنند. در روز مبارک ولادت سیده دو عالم، حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام الله علیها) و در سالگرد عروج ملکوتی حاج قاسم سلیمانی آسمان ایران به رنگ خون درآمده و کرمان، قلب تپنده مقاومت، به سوگ فرزندان خود نشسته است.

امروز از انبوه خون های ریخته شده، خاک کرمان سیراب شده و قلبمان، آکنده از بغض و نفرتی است که در آخر، آتش آن، گریبان ظلم را خواهد گرفت. امروز ایران مقتدر، عزادار محبان سرداری است که تا لحظ شهادتش، کابوس دشمنان بود و امروز هم دوستداران سردار دل ها خواب را از چشمان این جنایتکاران گرفته اند.

حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان، بار دیگر پرده از خوی وحشی گری بانیان این جنایت برداشته و بیانگر دستپاچگی رژیمی است که از دلاوری مردان مقاومت در میدان جنگ واقعی به ستوه آمده است و این شکست آشکار خود را با حملات کور تروریستی نه بر علیه مردان جنگ، بلکه بر علیه کودکان و مردم عادی و در بزدلانه ترین حالت، جبران میکند.

مایه مباهات است که در عصر تاریک جنایات قدرت های پوشالی علیه مظلومان مقتدر، ایران عزیزمان سردرمدار آزادگی و لشکر حق است و قطعا این افتخار بدون هزینه نخواهد بود.

داغ دل مادران این شهدای عزیز در آینده ای نه چندان دور، قوه فکر طراحان عملیات انتقامی حساب شده، محکم و کوبنده خواهد شد که دشمن وحشی را بیش از پیش به ورطه استیصال، و آرزوی دیرینه اضمحلال، بکشاند. هیچ بیانه ای امروز دیگر مرهم دردهای این ملت مظلوم نخواهد بود و این ملت بیش از پیش، خواستار اقدامی کوبنده هستند که خواب را بر دشمن حرام کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17676

همچنین بخوانید:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.