• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

  • کد خبر : 17673
  • 14 دی 1402 - 12:33
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و عدم برخورد قاطع با عاملان این حادثه تروریستی را خوره‌ای بر پایه‌های امنیت ملی دانستند.   متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسم اللّه القاصم الجبارین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و عدم برخورد قاطع با عاملان این حادثه تروریستی را خوره‌ای بر پایه‌های امنیت ملی دانستند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللّه القاصم الجبارین

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بعد از اذان صبح خبر از دست

‌رفتن قهرمانی به ملت ایران رسید که تنها نامش برای فراری دادن گروهک‌های تروریستی کفایت می‌کرد و کنون همهمه‌ی زائرانش… و امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲ در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، درحالی که زمان زیادی از شهادت سردار رشید اسلام سید رضی موسوی نگذشته، دوباره شاهد یک جنایت دیگر، آن هم در جوار مزار سردار سلیمانی عزیز هستیم! جنایتی که قربانیانش زنان، مردان و کودکانی بودند که برای قدردانی از زحمات قهرمانشان به زیارت مزارش رفته‌ بودند. در این فاجعه‌ی تلخ ۱۰۳ هموطن بی‌گناه با دست ایادی دشمن صهیونیست ترور شدند.

امروز ما برای بار سوم از آبان سال گذشته تا کنون شاهد چنین حملات تروریستی‌ای هستیم که با ۱۶ نفر قربانی شروع شد و اکنون جسارت‌شان به حدی رسیده که کشتن دست‌کم ۹۵ انسان برای عوامل آن‌ها امری سهل به نظر می‌رسد! این سهل‌‌پنداشتنِ دست‌درازی به خاک ایران توسط گروهک‌های تروریستی و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی زنگ خطر بسیار واضح و جدی‌ایست که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قطعا باید با دقت و شدت بیشتر در چنین مراسمات و اماکن پرجمعیتی سعی در تامین امنیت مردم داشته باشند.

ملت شهید پرور ایران بارها و در تمامی بزنگاه‌های تاریخی فریاد زده‌اند که هیچگاه از شهادت نمی‌ترسند و همواره قدردان مردانی که شبانه‌روز برای حفظ امنیت آن‌ها در تلاش هستند، می‌مانند اما اگر این ضعفِ قربانی دادن ادامه‌دار باشد، روز به روز گستاخی مستبدان  ظلم‌مسلک بیشتر و خاک پاک ایران جولانگاهی برای اعمال جنایتکارانه‌ی آن‌ها خواهد شد. زمانی این دست‌ها کوتاه می‌شود که قطع شود، نه این‌که لرزان بیایند، جنایت کنند، خون‌آلود و پیروز برگردند.

طبق فرمایش رهبر فرزانه‌ی انقلاب ما نیروهای مردمی پایبند به آرمان خمینی کبیر (ره) از تمامی نیروهای امنیتی کشور درخواست داریم که چه در داخل و چه در خارج از ایران به دنبال قطع این دست‌های کثیف بگردند، در امر مجازات -که قطعا پای رژیم صهیونیستی و عوامل آن در آن دراز است- تردید به خود راه ندهند که این تردید خوره‌ای است که پایه‌های امنیت وطنمان را خواهد پوساند.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب ؛ آیه ۲۳

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.