• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

  • کد خبر : 17670
  • 14 دی 1402 - 12:19
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و همچنین خواستار برخورد شدید و برحق با مجرمان و دست اندرکاران این حادثه هستند.   متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و همچنین خواستار برخورد شدید و برحق با مجرمان و دست اندرکاران این حادثه هستند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

«الشعراء ۲۲۷»

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک با نهایت تأسف و اندوه این اقدام سفاکانه و بی رحمانه را که توسط جریان های تروریستی و قدرت های خشونت طلب جهانی انجام شد و موجب کشتار عده ی زیادی از مردم بی گناه اعم از زنان و کودکان گردید را، محکوم می‌کند.

این عمل از پیش تعیین شده ی تروریستی که در روز سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در شلوغ ترین ساعات گلزار شهدای کرمان انجام شد، برای بار دیگر ثابت کرد؛ قدرت های استکباری جهان، مخالفین سرسخت صلح، امنیت و آزادی بیان هستند و عملکرد آنان همواره تهدید جدی برای امنیت بوده است.

ما به عنوان یکی از نمایندگان جامعه دانشجویی، از هرگونه اقدامی که منجر به آسیب به اماکن عمومی و کشتار مردم بی گناه شود، بیزاری جسته و انزجار خود را نسبت به هر گروه که علیه امنیت ملی و جهانی اقدام کند، اعلام می‌داریم. روشن است که این گونه اعمال با هدف ایجاد تفرقه، تنش های عقیدتی و نا امن جلوه دادن جامعه صورت می‌گیرد‌. فلذا ما خواستار برخورد شدید و برحق با مجرمان و دست اندرکاران این حوادث هستیم.

جوامع مخالف با تروریسم و حامیان حقوق بشر باید در پی اقدام فوری و محکم در جهت ریشه کن نمودن این اتفاقات ظالمانه گام بردارند. هرگونه حمایت مالی، تسلیحاتی و نظامی به تروریست ها باید متوقف شود.

همچنین از دولت مردان و رجال سیاسی کشورمان، خواستار نظارت هرچه دقیق تر بر مسئله ی امنیت ملی هستیم. چرا که در سالهای اخیر، با رخ دادن چندین حادثه ی تروریستی در کشور با فواصل کوتاه مدت، دیدگاه جامعه نسبت به مسئله ی امنیت دچار تردید و تزلزل شده است.

بدیهی است که وجود امنیت نیز در کنار مسائل اقتصادی، فرهنگی و مذهبی؛ لازمه ی پایداری هر کشور می‌باشد. و مسئولین مربوطه موظف اند کنترل جدی بر آن داشته باشند. چرا که پاسخ جدی و قاطعانه با دشمنان امنیت، از تکرار اینگونه حوادث در سطح جامعه جلوگیری می‌کند. در نهایت، همدردی و هم بستگی خود را با مردم عزیز کشورمان ایران بیان می‌کنیم. ما با ابراز تسلیت، در کنار خانواده های قربانیان و کل جامعه ایران هستیم و از خداوند صبر و شکیبایی برای خانواده های داغ دیده آرزومندیم.

امید است با اتحاد و پیوستگی، جهانی خالی از ظلم و خشونت بسازیم.

 

و من الله توفیق

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.