• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار

  • کد خبر : 17688
  • 14 دی 1402 - 13:38
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و اعلام داشتند با اینگونه اعلام جنایتکارانه هرگز میدان را خالی نخواهند گذاشت.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

و جاهدوا فی الله حق جهاده

و در راه خدا جهاد کنید و حق جهادش را ادا نمائید

بسم الله الرحمن الرحیم

 

  • امام خمینی(ره):

﴿ما را بکشید ملت ما بیدار تر می شود﴾

مصداق بارز این حرف امام راحل ۱۳ دی ماه است. ۱۳ دی ۱۳۹۸ که آمریکای جنایتکار با دستور مستقیم رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ با حمله راکتی به فرودگاه بغداد باعث شهادت فرمانده نیروی قدس حاج قاسم سلیمانی و معاون حشد الشعبی ابومهدی المهندس و ۸ تن از همراهانشان شد.

جنایتی که در پی آن حضور جمعیت زیادی از مردم ایران و عراق در تشیع پیکر مطهر آن شهدای عزیز بود و راهپیمایی های سراسر جهان بوده امروزه شاهد برگزاری سالگرد باشکوه آن عزیزان هستیم که از چشم های تنگ دشمنان همچون سال های گذشته که عکس آنان را فیلتر کردن با بمب گذاری و ایجاد نا امنی قصد کم رنگ تر کردن یاد آنان را دارند اما بدانند همچون گفته آن سردار ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم(ع)و نتیجه تمامی اقدامات آنان باعث افزایش خونخواهی و خواستار شدن انتقام سخت علیه آمریکا خواهد شد. در ۱۸ دی ۱۳۹۸ شاهد سیلی بزرگی که توسط سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد زده شد بودیم . اما آیا این کفایت می کند؟ همانطور که حضرت آقا فرمودند انتقام اصلی زمانی است که آمریکا از منطقه خارج شود.

ملت ایران و مردم مبارز علیه باطل خواستار انتقام سخت بودند و هستند اما بعد از گذشت ۴ سال هنوز حضور و تحرک نیروهای آمریکا و فعالیت های آن در منطقه احساس می شود و نوکرانی که برای آن دم تکان می دهند.

کشورهایی که با دسیسه این دولت تروریست  با موشک های خود بیمارستان را هدف قرار می دهند که براساس ماده ۱۹ کنوانسیون ژنو ممنوع شده است ؛ شریک های جنیاتکاری  که تفریح سال نوی میلادی آنان حمله و کشتن زنان و کودکان بی پناه است. دولتی که از ترس آن سردار در مراسمش بمب گذاری کردند و باعث شهادت ۱۰۳ نفر از مردم بی گناه کشور شدند.

گفتنی ست که آمریکا سالهای زیادی بمب بر سر مردم منطقه به ویژه عراق و افغانستان ریخته است و خود داعش را بوجود آورده و همچنین هشت سال ملت مظلوم یمن را درگیر جنگ کرده و در سیاست های داخلی خیلی از کشورها دخالت کرده است و حدود ۶۹ بار در پای آمریکا در کودتا بعضی از کشورهای جهان در میان است و همچنین با آفرینش داعش امنیت منطقه غرب آسیا را برهم‌ زده و شخصی که به تمام مردمان غرب آسیا از مسیحی تا ارمنی تا ایزدی کمک کرده و امنیت از بین رفته را به ارمغان آورده است را ترور می کند و بعد آرزوی صلح در جهان را دارد .

چرا آمریکا با این سابقه ترویسم،کودتا،حمله و بعضا غارت کشورهای آفریقایی و ترور اشخاص تاثیر گذار در شرق و غرب آسیا و زندانی کردن و شکنجه کردن مخالفین آن هنوز دولت آمریکا بعنوان دولت جنایت کار شناخته نشده است؟

کم کاری و بی تفاوتی سازمان ملل به دسیسه ها و نقشه های آمریکا و کارگزارن آن در منطقه غرب آسیا و همچنین امپراطوری رسانه ای صهیونیستی ،اجازه چنین چیزی نه به افکار عمومی جهان  و نه به سازمان های حقوق بشری نمیدهد که آمریکا یک دولت تروریسم شناخته شود.

یکی از علت هایی که ترور سردار دلها در غرب آسیا صورت گرفت شکست هژمونیک آمریکا بصورت دومینک وار در زمین و دریا بود و این باعث تنزل قدرت آمریکا در میان کشورهای جهان شده بود و در پی آن آبرو ریزی برای این دولت بود،آمریکا هرجایی که امنیت بخواهد شکل بگیرد با نقشه ترور و کودتا و یا گماردن افراد خائنی که باعث آشوب و فتنه می شوند ، امنیت را مختل می کند.

انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اعلام می دارد همچون دهه ۵۰ که مردم جبه حق و انقلاب را خالی نکردند، امروز با بمب گذاری وهر عمل جنایتکارانه دیگر میدان را خالی نمی کنند. ما دانش آموز مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان حضرت آقا هستیم و مشتاقانه جان بر کف به میدان خواهیم آمد.

 

والسلام علیکم و رحمت الله

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.