• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

  • کد خبر : 17682
  • 14 دی 1402 - 13:23
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار دستگیری عاملان این حمله تروریستی بودند.   متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم إِلَّا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـلِحَتِ وَذَکَرُواْ ٱللَّهَ کَثِیرا وَٱنتَصَرُواْ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در واکنش به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار دستگیری عاملان این حمله تروریستی بودند.

 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِلَّا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـلِحَتِ وَذَکَرُواْ ٱللَّهَ کَثِیرا وَٱنتَصَرُواْ مِن بَعدِ مَا ظُلِمُواْ وَسَیَعلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ أَیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُون (سوره شعراء ۲۶)

 

«مگر آن کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده اند و خدا را بسیار یاد کرده اند و از پس آن ستمهایى که دیدند انتقام گرفته اند، زود باشد کسانى که ستم کرده اند بدانند که به کجا بازگشت مى کنند»

بار دیگر دژخیمان و عاملان رژیم غاصب صهیونیستی و مزدوران امپریالیسم آمریکا، برگی دیگر از صفحات کتاب توحش را ورق زدند و با کشتن مردم بی دفاع، سعی در اجرای اهداف سیاه خود داشتند. مزدوران صهیونیستی که در برابر حماس و مقاومت در فلسطین راهی از پیش نبردند، امروز عاملانشان را جهت کشتار مردم بی دفاع گسیل ساخته و با مصدومیت و شهادت تنی چند از هموطنانمان، آمال خویش را می‌یافتند. رژیم غاصب صهیونیستی که تاکنون راهی در میدان نبرد مقابل مقاومون فلسطینی از پیش نبرده است به دنبال باز کردن پای کشورمان در جنگی است که منتهی الیه آن نابودی خود رژیم صهیونیستی است. لکن دکترین مقاومت در منطقه پیشگیری از آسیب همه جانبه در عین ضربات سنگین نظامی و امنیتی است.

در این راستا جمهوری اسلامی ایران در مسیری گام برداشته است که ابتدای آن تقویت تمامی ملل مقاومت و آزادیخواه منطقه است و در نهایت نیز آگاه سازی مردمی و فرآیند دیپلماسی را راهکار برون رفت از مشکلات منطقه معرفی کرده است. اما دشمنان مقاومت راهی جز نبرد و جنگی خونین باقی نگذاشته اند. آنانکه سالیانی دراز سرزمین فلسطینیان را اشغال نموده‌اند و با رفتاری جنون آمیز کشتار مردم منطقه را پی ریزی می‌کنند باید تاوان این رفتار خشن و غیر انسانی خود را بدهند. بی‌شک پس از این حملات تروریستی مقاومت در منطقه شاهد نبردی دیگر، بالاخص در جبهه یمن خواهد بود. در این راستا پیگیری راهبردی عمیق و توفنده راهبردی موثر خواهند بود. باید به یاد داشت دشمن خونخوار صهیونیستی به دنبال پیاده سازی اهداف نظامی و امنیتی خود در منطقه از هیچ جنایتی کوتاهی نخواهد کرد. در این راستا پاسخی کوبنده در جهت جلوگیری از آسیب های آتی می‌تواند راهکاری موثر باشد.

اکنون که چهار سال پس از شهادت حاج قاسم نبود او برای تأمین امنیت حس می‌شود و دشمنان اسلام و ایران با روش های متعددی امنیت ملی کشورمان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند باید راهکاری گسترده را در دستور کار داشت. بی شک شهادت سردار سید رضی موسوی در سوریه را نیز از نگاه امنیت دید و برای جبران آن طبق منویات مقام معظم رهبری عمل‌ نمود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن محکومیت این حمله تروریستی، از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه، طلب صبر می‌نماید. باشد زیر سایه خداوند متعال انتقامی سخت از دشمنان ایران اسلامی در تمامی منطقه به وقوع بپیوندد. انجمن اسلامی دانشجویان همچنین بررسی این حادثه و دستگیری عاملان این حمله تروریستی را از مقامات امنیتی و قضایی خواستار است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.