• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
پیرامون یوم الله 13 آبان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی

  • کد خبر : 17361
  • 14 آبان 1402 - 15:31
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی پیرامون یوم الله 13 آبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی پیرامون یوم الله ۱۳ آبان طی بیانیه‌ای استکبار جهانی را محکوم و انزجار خود از نظام سلطه را اعلام کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصارى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ [سوره مائده، ۵۱]
اى کسانى ‌که ایمان آورده‌اید! یهود و نصارى را دوست و تکیه‌گاه خود، انتخاب‌نکنید. آن‌ها اولیاى یکدیگرند؛ و کسانى ‌که از شما با آنان دوستى‌کنند،از آن‌ها هستند؛ خداوند، گروه ستمکاران را هدایت نمى‌کند.

روز ها و هفته های سیاهی بر عالم بشریت میگذرد و مُهر تباهی و ننگ و عار هر روز بر پیشانی دنیای ظلم و جور پررنگ تر شده و بر طبل رسوایی مدعیان قدرت و ثروت عالم با صدای بلند تری کوبیده میشود. بمب های چند تنی، موشک های خون آلود، جنگنده های وحشی خو برای مظلومین عالم درد و رنج و اضطراب را به ارمغان آورده و چکمه های استکبار جهانی استخوان هایشان را بی رحمانه خرد میکنند؛ آن ها اما اراده ی پولادین و همت والا و روحیه ی ایثار خود را امیدوارانه حفظ می کنند و کینه ی دشمن غاصب و امید به آزادی را سینه به سینه به نسلی که از آن ها باقی میماند منتقل میکنند.

طوفان کید شیاطین عالم نوید نسیم های دلپذیر آینده را میدهد و سیاهی این شبانگاه بلند تاریخ امید سپیده دم صبح را در دل ها زنده میکند، آرام آرام وعده ی حق تعالی به سوی تحقق نزدیک تر میشود و دیر نباشد روزی که مهدی منتقم آل الله با صوت و هیبت حیدری خود بر سر ستمگران عالم فریاد مرگ کشد و با آن مظلوم نوازی حیدری خود بر سر ستم دیدگان عالم دست عطوفت، این صبح روشن اما در گرو استمرار مقاومت و پایمردی امروز مجاهدین راه حق است که خداوند به آن ها وعده ی ظفر، امنیت و به ارث بردن زمین را داده است. رمز موفقیت، پیروزی و ثبات قدم انقلاب اسلامی ایران نیز همین استقامت در برابر ستمگران و مستکبرین عالم بود که با توکل بر خدا و با الگو قرار دادن سیدالشهدا(ع) پای در مسیری سرخ گذاشت که حالا در آستانه ی سبز شدن ، جوانه زدن و جهانی شدن قرار دارد.

اینک در روز مبارزه با استکبار جهانی که هفته هاست سیاهی، تباهی و ننگ نسل کشی بر پیشانی عالم بشریت مهر گشته و طوفان های کید شیاطین عالم جولان میدهند تا نوید نسیم بهار مهدوی را بدهند «انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» به عنوان بخشی از جریان دانشجویی جبهه انقلاب اسلامی که همواره به مبارزه با اسرائیل غاصب و مقابله با آمریکای مستکبر افتخار میکند، ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر این رژیم منحوس و حمایت های بی دریغ ایالات متحده، از تمامی مسلمانان جهان و کشور اسلامی عزیزمان اعم از صاحبان مناصب دولت ها و همین طور عموم مردم میخواهد
در وهله ی اول: از خون مظلوم با هر روشی که میتوانند دفاع کنند و با ظالم به مقابله برخیزند.
دوما: اذهان مردمان جهان را از این جنایات وحشیانه آگاه سازند و خود نیز بدانند راه آمریکا و استکبار فرتوت جهانی از این رژیم نوپای نزدیک به جوانمرگیِ یهودی های صهیونیست جدا نیست و این قرین بودن تاکید خداوند در قرآن است.
سوما: خود را مهیای اتفاقی مهم کنند که بنا به حقانیت وعده ی الهی و عالم گیر شدن فریاد مظلوم بسیار نزدیک است؛ انشاالله…

اَللّـٰهُمَّ اکْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّهَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّهِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنٰا ظُهُورَهُ، اِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَنَریٰهُ قَریباً

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.