• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
پیرامون یوم الله 13 آبان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

  • کد خبر : 17350
  • 14 آبان 1402 - 9:24
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پیرامون یوم الله 13 آبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پیرامون یوم الله ۱۳ آبان طی بیانیه‌ای استکبار جهانی را محکوم و انزجار خود از نظام سلطه را اعلام کردند.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم سیزدهم آبان ، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست«رهبر معظم انقلاب»
سیزدهم آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست که به فرموده مقام معظم رهبری سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‏ آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است و این روز روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.

یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست و ملت غیور و استکبار ستیز ایران و امت اسلام با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در روز قدس،۱۳ آبان و ۲۲ بهمن نقشه های شوم و جنایات این شیاطین بخصوص در فلسطین را به گوش جهانیان رسانید و امسال نیز پر قدرت تر از همیشه خواهد رساند.

ملت ایران و جهان اسلام فردا با شعار های «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل»طوفان الاقصی دیگر برای رژیم کودک کش اسرائیل و غاصب و شیطانی آمریکا خواهند ساخت و حمایت خود را از مظلوم کشی، کشتار زنان و فرزندان و غیر نظامیان و بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان و کشتار کادر درمان را محکوم خواهند کرد.

دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.