• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
پیرامون یوم الله 13 آبان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

  • کد خبر : 17348
  • 14 آبان 1402 - 9:20
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان پیرامون یوم الله 13 آبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان پیرامون یوم الله ۱۳ آبان طی بیانیه‌ای استکبار جهانی را محکوم و اعلام مقاومت در مقابل آن کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

وَإِذْ فَرَقْنَا بِکُمُ الْبَحْرَ فَأَنْجَیْنَاکُمْ وَأَغْرَقْنَا آلَ فِرْعَوْنَ وَأَنْتُمْ تَنْظُرُونَ

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین( علیه السلام)، پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تاسی مقتدای خود ،امام خمینی (ره) فرهنگ عاشورا را اساس نامه حیات و ممات خویش قرار دادند ،دیگر مجالی پیش روی قدرت های استعماری برای چپاول این کشور و به تاراج بردن سرمایه ها، قرار نگرفت.

این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محوریت آمریکای جنایت کار، ثمره‌ی بناکردن خاکریز‌های اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پر مغز « سیاست ما عین دیانت ماست » تابنده تر از پیش بروز و ظهور پیدا کرده است. یوم الله ۱۳ آبان شروع یک حرکت موثر و نظم نوین جهانی برمدار اسلام و عدالت‌خواهی بود .

شروعی برای بیرون راندن خصم از دایره‌ی قدرت ؛که از آمریکا و تسخیر لانه‌ی جاسوسی شروع گردید و با ریخته شدن خون شهدا ادامه یافت و امروز نشانه های این مبارزه‌ی عظیمِ حق و باطل را در سرزمین‌های فلسطین مشاهده میکنیم .

بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشان داد که الگوی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان تنها راه رهایی از چنگال استکبار جهانی، خواسته‌ی بر حق تمامی ملل مظلوم جهان است و نهال آرمان‌‌های انقلاب امروز نه تنها به دست مردم ایران بلکه به دست تمامی مردم آزاده‌ی جهان در حال به ثمر رسیدن است ؛ و مشت‌های گره شده ،حصار‌های ظلم آمریکا و اسرائیل و هم کیشانشان را هدف قرار داده؛ و تا فتح مبین، یک ” الله اکبر” باقی مانده است.

ما دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان، همچون تمامی دانشجویان و جوانان آزاده خواه ،اعلام می‌داریم تا طلوع صبح پیروزی و نابودی کامل استکبار جهانی ایستادگی کرده و دست از مقاومت در راه آرمانِ روح الله برنداریم. ای زمانه شاهد باش که فرزندان خمینی درسکوت محض تاریخی صدای ظلم را شکستند و علم تمدن جهانی اسلام را در سراسر جهان برافراشتند.

والسّلام علی من اتّبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.