• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10
پیرامون حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی»

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

  • کد خبر : 17298
  • 11 آبان 1402 - 3:33
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد پیرامون حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی»

بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکمْ مِنْ بَعْدِ ذلِک فَهِی کالْحِجارَهِ اوْ اشَدُّ قَسْوَهً وَ انَّ مِنَ الْحِجارَهِ(سپس دلهای شما پس از این واقعه، چون سنگ سخت شد و حتّی سخت تر از سنگ)بقره /۷۴

همیشه در طول تاریخ دشمنان اسلام سنگ دل ترین انسان ها بودند ، علی الخصوص قوم یهود که خداوند در سوره بقره آیه ۷۴ به این موضوع اشاره می‌کند.

 

حادثه ناگوار و ناجوانمردانه حملۀ وحشیانۀ اسرائیل به بیمارستان المعمدانیِ غزه دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد و وظیفه هر مسلمانی این است که نفرت خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دهد. حادثه ناگوار و ناجوانمردانه حملۀ وحشیانۀ اسرائیل به بیمارستان المعمدانیِ غزه دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد و وظیفه هر مسلمانی این است که نفرت خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دهد. امام حسین (ع):«یا قَوْمِ، إِنْ لَمْ تَرْحَمُونی فَارْحَمُوا هذَا الطِّفْلَ»؛ (اى مردم اگر به من رحم نمى کنید به این طفل خردسال رحم کنید.)

رژیم کودک کش اسرائیل اگر میتواند با افراد نظامی مقابله کند چکار به کودک معصوم دارد، ناتوانی دشمن به حدی است که توان مقابله با نیرو های مقاومت را ندارد و کودکان شیرخوار را مورد حمله قرار میدهد ننگ و نفرین بر شما باد … دیگر وقت آن رسیده است که رژیم کودک کش به پایان خود سلام کند !!

حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند : در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه که جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است… مراکز پُرجمعیّت را انتخاب میکنند و میزنند. چند هزار تا حالا کشته دادند فلسطینی‌ها در غزّه، در همین چند روز! … دولتِ غاصبِ رژیمِ صهیونیستیِ امروز قطعاً باید محاکمه بشود. ۱۴۰۲/۷/۲۵

اگر رهبری امر بفرمایند ، جوانان غیور مسلمان شما را از صحنه روزگار حذف خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمت الله

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.