• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
پیرامون حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی»

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

  • کد خبر : 17289
  • 11 آبان 1402 - 2:06
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی پیرامون حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی»

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ”و هرگز مپندار که خدا از کردار ستمکاران غافل است، بلکه ظالمان را به تأخیر می‌افکند تا آن روزی که چشمها (یشان) در آن روز خیره و حیران است.سوره ابراهیم آیه ۴۲

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

با این اتفاق هیچ دولت و ملتی حق سکوت ندارند و تمامی مسلمانان باید علیه رژیم صهیونیستی به پاخیزند. البته باید به این نکته توجه داشت که صرف محکومیت ظاهری و تصنعی هم بازدارنده رژیم صهیونیستی از قتل و نسل کشی نیست و دولت ها و ملت‌ها باید برای توقف او به هر نحو مقتضی اقدام کنند . کوتاهی امروز دولت ها و ملت های مسلمان فردایی خطرناک تر برای منطقه نوید می دهد همانطور که جنایت های امروز رژیم صهیونیستی حاصل سکوت و سازش و خیانت حاکمان اسلامی در سالهای گذشته است.

بی تردید ان شاءالله تعالی، خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می‌کند. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی از تمامی نهاد های بین المللی خواستاریم تا سکوت خود را در مقابل این جنایت شکسته و هم مسیر مردم مظلوم فلسطین این رزیم را به سزای اعمال خود برساند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.