• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
پیرامون عملیات شکوهمندانه «طوفان الاقصی»

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

  • کد خبر : 17207
  • 24 مهر 1402 - 14:10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی پیرامون عملیات شکوهمندانه طوفان‌الاقصی

 

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ؛[۱۸]اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم، و آنها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم!» قصص/آیه۵

 

 

عملیات پیروزمندانه و برق آسای نیروهای مقاومت فلسطین در اولین ساعات هفته جاری، مجددا قضیه فلسطین را به حق به تیتر اول خبرها در سرتاسر جهان بدل کرده است و به شادی همه ی آزادگان جهان و طرفداران صیانت از ارزش های بشری و از سوی دیگر به خشم و دستپاچگی حامیان اشغال و کشتار و جهانخواری و پایمال کنندگان ارزش های فطری انسانی منجر شده است.

 

عملیات موسوم به طوفان الاقصی چنان غافلگیرانه و حساب شده و در مقطعی حساس انجام گرفت که همچنان نیروهای دولت اشغالگر صهیونیستی و حامیان غربی شان عاجز از محاسبات منطقی اند و ابتکار عمل در میدان را به نیروهای مقاومت سپرده اند. تلفات صهیونیست ها در این  عملیات، سردرگمی ادامه دار آنان و تعداد بالای اسرا و هم اکنون سیل فرار شهرک نشینان و حتی مقامات آنان از سرزمین های اشغالی نمایانگر عظمت این عملیات و تاریخ سازی آن است به گونه ای که نه فقط معادلات میدانی در سرزمین فلسطین بلکه معادلات منطقه ای نیز با این عملیات وارد عصر جدیدی شده است که در آن دست مقاومت بالاتر از هر زمان دیگری تعیین کننده ی اتفاقات آینده است.

 

حساسیت زمانی و مکانی این پیروزی بزرگ زمانی بیشتر می شود که به اتفاقات جاری منطقه در روزهای منتهی به عملیات بنگریم. تشدید تلاش غربی ها و رژیم صهیونیستی برای تداوم روند عادی سازی با کشورهای اسلامی، تلاش های دوباره برای ایجاد ناآرامی در داخل ایران و حتی تهدیدات نظامی، تشدید حملات نظامی در سوریه و پیش روی جریان نفوذی تجزیه طلب در مرزهای شمال غربی به سمت قطع مرز ایران و ارمنستان همگی با این اتفاق نه تنها به حاشیه رفتند بلکه هزینه رفتار های خصمانه دولت های غربگرای منطقه با این عملیات بسیار بالاتر رفت.

 

اگرچه همچنان عملیات تداوم دارد و رژیم اشغالگر دیوانه وار و بزدلانه رو به حملات کور به مناطق مسکونی آورده است اما هماهنگی میدانی مقاومت در جبهه های مختلف نشان می دهد که هیچ چیز مجدد به قبل باز نخواهد گشت. بزرگی شکست رژیم صهیونیستی جدای از فضاحت اطلاعاتی، به قدری بود که رسانه های وابسته به آنان که همواره سیاست سانسور و انکار را دنبال می کردند، امروز به صورتی عریان از تلفات و ویرانی ها می گویند و با مظلوم نمایی به دنبال جلب حمایت از کشورهای ثالث هستند.

 

آنچه واضح است امروز منتقمان خون شهیدان هشتاد ساله فلسطین، منتقمان خون صدهها هزار شهید محور مقاومت از انقلاب اسلامی تا جنگ ۳۳ روزه و دفاع از حرم ، از قتل عام دانشمندان عراقی تا کشتار کودکان یمن و از ترور سرداران مقاومت تا ویرانی های سوریه، امروز از هر زمان دیگری با دستانی پر و هماهنگی بی سابقه  به میدان آمده اند و اجازه برگشتن ورق به نفع اشغالگری را نخواهند داد  و به  یقین این روزها گام هایی بلند برای راه پر افتخار آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی و ان شاءالله به سوی گشودن درهای فرج به روی مسلمانان در حال برداشته شدن است که با هیچ چیز توقف یافتنی نیست.

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به امت بزرگ اسلامی و همه ی آزادی خواهان جهان ، بیعت خود را با آرمان آزادی فلسطین عزیز و شهیدان پرافتخار راه آزادی تجدید می کند و تسریع و تکمیل این پیروزی را برای رهروان این راه از خداوند منان خواستار است.

 

و قال الله تعالی:  إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.