• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
پیرامون یوم الله 13 آبان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

  • کد خبر : 17354
  • 14 آبان 1402 - 10:04
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) پیرامون یوم الله 13 آبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) پیرامون یوم الله ۱۳ آبان طی بیانیه‌ای استکبار جهانی را محکوم و انزجار خود از نظام سلطه را اعلام کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

اقدام شجاعانه دانشجویان مسلمان در فتح سفارت آمریکا و افشای اسناد جاسوسی و توطئه‌چینی ایالات متحده در ایران و ناتوانی دولت کارتر در آزادسازی گروگان‌ها، ضربۀ بزرگی بر هیمنۀ این کشور وارد کرد. نقطه شروع دشمنی‌ها نه ۱۳ آبان ۱۳۵۸ بلکه ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و دسیسه‌چینی یانکی‌ها در کودتا علیه دولت ملی ایران بود.

با پیروزی انقلاب اسلامی و تهدید منافع استعماری آمریکا در ایران، هزاران طراحی از جمله کودتای نوژه، حمله به هواپیمای مسافربری، حمله نظامی طبس، حمایت از صدام و منافقین و تحریک فتنه‌گران و آشوبگران برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که با مقاومت و ایستادگی مردم انقلابی ایران و مدیریت داهیانۀ ولی فقیه، تمام توطئه‌های مذکور، ناکام مانده است. فشار حداکثری و اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های اقتصادی نیز، آخرین حربۀ آمریکا برای مهار پیشرفت ملت ایران بود که خود رهبران این کشور، شکست راهبرد یاد شده را اعلام نموده‌اند.

نابودی داعش، ناکامی عربستان سعودی در شکست یمن، پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه نشان داد یمن، لبنان، عراق، سوریه، الجزایر و .. از مقاومت مردم ایران علیه شرارت‌های استکبار جهانی الگو گرفته‌اند. شاهکار طوفان الاقصی نیز نمونۀ اخیر آن است. گروه‌های مقاومت فلسطینی ضربه‌ای ترمیم ناپذیر بر دولت جعلی صهیونیستی وارد ساخته و کابینه تندروی اسرائیل را در بهت و گیجی فرو برده‌اند. روزنامه‌ی آمریکایی نیویورک تایمز اخیرا اعلام کرد که احتمال شکست کامل اسرائیل وجود دارد و امری دور از ذهن نیست. بنابراین اگر ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه دهند همچون ملت‌های دیگر پیروز خواهند شد.

این امر باعث سلب تکلیف از ناحیه مسلمانان نمی‌شود. همه‌ موظف به مبارزه و اجتناب از بی‌طرفی، بی‌تفاوتی و اتخاذ مواضعی دو‌پهلو و مبهم هستند. اکنون شاهد هستیم برخی از کشورهای اسلامی چون ترکیه، امارات متحده عربی با کمک گسترده به اسرائیل، خود را در جهان بی‌آبرو کرده‌ و روی اسب بازنده شرط بسته‌اند. تمامی کشورهای اسلامی باید موضعی واحد در مسئله‌ی فلسطین اتخاذ کرده و ورود ارزاق و نفت به رژیم اشغالگر قدس را تحریم کنند. اسرائیل رفتنی و نابودی آن مقدمه شروع شکل‌گیری نظم جدید جهانی است.
وعده‌ی الهی قطعی است.

ألیسَ الصُبحُ بِقَریبٍ.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.