• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
پیرامون دورازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری

انتخابات نمود اتحاد و همدلی ملت ایران

  • کد خبر : 17841
  • 11 اسفند 1402 - 12:46
انتخابات نمود اتحاد و همدلی ملت ایران
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون دورازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جمهوریت رکن همواره پیوسته و جدانشدنی از انقلاب اسلامی می‌باشد. جمهوری اسلامی ایران بدون مردم معنا پیدا نمی‌کند و یکی از جلوه‌گاه‌های حضور مردم انتخابات می‌باشد.

 

همواره از اول انقلاب اسلامی انتخابات‌های مختلف برگزار گشته است و مردم در شرایط سختی همچون هشت سال دفاع مقدس در انتخابات شرکت نموده‌اند و مهر تاییدی بر مشروعیت جمهوری اسلامی ایران زده‌اند. حضور مردم در شرایط سخت پای صندوق‌های رای بیانگر اهتمام ملت ایران برای حفظ اصل انتخابات است چرا که ملت شریف ایران دوران تلخ و اسفناک عدم دخیل بودن مردم در آتیه سازی کشور را تجربه کرده‌اند.

 

وجود انتخابات در ایران عزیز به معنای اعتماد ولی فقیه جامعه به مردم کشور است و در انتخابات گذشته امامین انقلاب به درستی این امر مهم را اثبات کرده‌اند.

 

انتخابات در ایران نمود اتحاد و همدلی ملت ایران است و میزان مشارکت بیانگر وجود این دو عنصر در جامعه‌ی ما است. حامیان مشارکت پایین افرادی هستند که چه در داخل و چه در خارج از کشور به دنبال ایجاد نفاق و شکاف بین گروه‌ها و اقشار مختلف مردم و همچنین میان مردم و حاکمیت هستند. به یاد داریم سال گذشته فضای جامعه به ویژه دانشگاه را مارپیج سکوت فراگرفته بود اما امسال در سراسر کشور در دانشگاه‌ها شاهد آن هستیم که گفت و گو میان مردم جامعه به ویژه دانشجویان شکل گرفته است و این امر نمود رشد تحلیل سیاسی مردم می‌باشد.

 

موضوعی که در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب نمایندگان ملت بر اساس معیارهای درست از جمله عدالتخواهی، تحولگرایی، عقلانیت انقلابی، ساده زیستی، صداقت در گفتار و عمل، کارآمدی، تقوا و روحیه تحول‌خواهی است. باید توجه داشت که برای این انتخاب نباید تحت تاثیر جو سیاسی حاکم که توسط لیست بندها و افراد مشهور ایجاد می‌شود قرار گرفت. مسئله‌ای که در رابطه با انتخاب فرد اصلح وجود دارد این است که مردم ایران به دنبال افرادی باشند که راهکارهای ایجابی داشته باشند تا دنباله رو افرادی که نظرات سلبی نسبت به سایر نامزدهای انتخابات دارند و هدف آنها از ورود به مجلس نگاه های حزبی و جناحی است.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در انتخابات پیش رو همچون گذشته مرام و مشی استقلال سیاسی خود را لحاظ نموده و از هیچ لیست و شخصی حمایت نکرده و بازیگردان و یا بازیگر هیچ حزب و یا گروه سیاسی نیست و با تاسی از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و با تکیه بر بیانات و منویات امامین انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد با انتخابی آگاهانه و تبیین شعائر و شاخص‌های انقلابی اصیل زمینه‌ساز مجلسی عالمانه و در خور شأن ملت و نظام اسلامی باشد.

 

لذا از گروه‌های مختلف فکری، اقشار، احزاب و علی الخصوص ملت عظیم الشان ایران اسلامی جهت رقم زدن حماسه‌ای بی‌نظیر و برای کوری چشم قاتلان خونخوار شهید عزیزمان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه دعوت بعمل می‌آوریم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.