• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11
الیاز سپهردی راد:

مسؤلان باید کاری کنند که جامعه کارگری سرشان را بالا بگیرند

  • کد خبر : 9359
  • 24 اسفند 1396 - 15:44
مسؤلان باید کاری کنند که جامعه کارگری سرشان را بالا بگیرند

کارگر ستون فقرات اقتصاد و تولید است. برای پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور باید به کارگران اهمیت فراوانی دارد اگر ما شعار می‌دهیم اقتصاد مقاومتی باید داشته باشیم باید به معیشت کارگران و و امنیت شغلی آنان اهمیت دهیم. همین اهمیت ها هستند که باعث دلگرمی آنان می شود. رعایت حقوق کارگران و پیگیری خواسته […]

کارگر ستون فقرات اقتصاد و تولید است. برای پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور باید به کارگران اهمیت فراوانی دارد اگر ما شعار می‌دهیم اقتصاد مقاومتی باید داشته باشیم باید به معیشت کارگران و و امنیت شغلی آنان اهمیت دهیم. همین اهمیت ها هستند که باعث دلگرمی آنان می شود.
رعایت حقوق کارگران و پیگیری خواسته های آنان از ملزومات بدیهی است که متاسفانه چندی است خواسته‌های کارگران گروه ملی از سوی مسئولین پیگیری نمی‌شود.
باید گفت مسئولی که درک نکردند باید به کارگران روحیه و اشتیاق داد تا کار کنند،باید از از مسئولیتش کناره گیری کند و جا را برای دلسوزان جامعه باز کند. مسؤلان باید کاری کنند که جامعه کارگری سرشان را بالا بگیرند و بگویند کارگریم نه اینکه شخصی به خاطر ناتوانی در تامین نیازهای اولیه خانواده حتی جلوی بچه هایش هم نتواند سرش را بالا بگیرد. تامین امنیت شغلی و معیشت آنان وظیفه شماست که باید به نحو احسن انجام دهید .
نکته دیگر این است که چرا ما باید اخبار را از رسانه‌های بیگانه دریافت کنیم مگر ما تجربه نکرده این مسئله را ؟ چرا صدا و سیمای ملی به کارگران گروه ملی نمی پردازد و راه را برای آنان که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند ببندند. خواسته انجمن اسلامی دانشجویان پیگیری جدی مطالبات کارگران زحمتکش گروه ملی صنعتی فولاد ایران است.
بدانید کارگران چرخ‌های اقتصاد کشورند و بدون این عزیزان چرخ اقتصاد نمی چرخد. رهبری در دیداری که با کارگران داشتند فرمودند :”جامعه کارگری در انقلاب وفاداری خود را نشان داده است حضورشان تعیین کننده بود” همین کارگران بودند که به مارکسیست ها پشت کردند و زیر علم اسلام و انقلاب ایستاند و جلوی ضد انقلاب ها را گرفتند. این انقلاب به کارگران بدهکار است.
تعطیلی کارخانه ها از آفتهای اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان شان یا در پیام هایشان به آن اشاره کردند.
در پایان نوک پیکان سخن بنده به سوی مسئولین است. پیگیر مطالبات کارگران گروه ملی باشید بدانید که جامعه دانشگاهی نسبت به این موضوع سکوت نخواهد کرد.

الیاز سپهری راد، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.