• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی خطاب به وزیر علوم؛

هیچ گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی دانشجویان در روز دانشجو منتشر نشده است

  • کد خبر : 4693
  • 23 آذر 1395 - 18:21
هیچ گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی دانشجویان در روز دانشجو منتشر نشده است

پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در خصوص عدم پخش سخنرانی نماینده تشکل های دانشجویی در روز  ۱۶ آذر از صداوسیما به وزیر علوم نامه ای نوشتند. در بخشی از این نامه آمده است: از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست، انتظار میرود بدون هیچ واهمه ای گزارش […]

پنج اتحادیه بزرگ دانشجویی در خصوص عدم پخش سخنرانی نماینده تشکل های دانشجویی در روز  ۱۶ آذر از صداوسیما به وزیر علوم نامه ای نوشتند. در بخشی از این نامه آمده است: از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست، انتظار میرود بدون هیچ واهمه ای گزارش کامل جلسه مذکور اعم از فیلم عکس و صوت را در اختیار تشکلهای دانشجویی قرار دهند و آنها را در تبیین و روشنگری نسبت به بازتاب نظرات دانشجویان در حوزه مشکلات جاری کشور و انتقادات وارد بر عملکرد دولت محترم یاری نماید.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فرهادی
وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری
سلام علیکم

ضمن عرض تبریک به مناسب آغاز ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای شما و همه همکارانتان  در مجموعه وزارت علوم،به استحضار میرساند که با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران که با حضور ریاست محترم جمهور  برگزار شد، هنوز هیچ گونه گزارش صوتی و تصویری از سخنرانی نمایندگان اتحادیه های دانشجویی کشور  منتشر نشده و در اختیار  خود تشکلها نیز قرار نگرفته است.

اطلاع رسانی و تبیین آنچه در جلسه با ریاست قوه مجریه رخ داده است، در حقیقت انعکاس نظرات نمایندگان خیل کثیری از نمایندگان جریانات دانشجویی و آرا و نظرات آنها پیرامون مشکلات جاری کشور است.

از نمایندگان دولت محترم که معتقدند نباید قلم ها را شکست و دهان ها را بست، انتظار میرود بدون هیچ واهمه ای گزارش کامل جلسه مذکور اعم از فیلم عکس و صوت را در اختیار تشکلهای دانشجویی قرار دهند و آنها را در تبیین و روشنگری نسبت به بازتاب نظرات دانشجویان در حوزه مشکلات جاری کشور و انتقادات وارد بر عملکرد دولت محترم یاری نماید.

با توجه به موارد یاد شده مطالبه اصلی آنست که حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام مسئول در حوزه آموزش عالی و امورات مربوط به دانشجویان از حریم آزادی و استقلال تشکلها حراست کرده و ترتیبی اتخاذ فرمایید که پیگیری های لازم در امر مذکور از نهاد ریاست جمهوری، صدا و سیما و هر ارگان ذی ربط  دیگری به عمل آید.

من الله توفیق

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
جنبش عدالتخواه دانشجویی
دفتر تحکیم وحدت
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.