• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

گورخواب‌های نصیرآباد تنها افراد جامعه ما نیستند که مرگ را زندگی می‌کنند

  • کد خبر : 4908
  • 09 دی 1395 - 15:11

📣رضا علیپور دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، گفت: خبر وجود عده‌ای که در گور به ادامه حیات می‌پردازند ذهن همه آحاد ملت را مکدر ساخته است، اینکه چرا عده‌ای از هموطنان ما باید در چنین وضعیت غم انگیزی روزگار بگذرانند سوالی است که برای همه ما وجود دارد؟ […]

📣رضا علیپور دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، گفت:
خبر وجود عده‌ای که در گور به ادامه حیات می‌پردازند ذهن همه آحاد ملت را مکدر ساخته است، اینکه چرا عده‌ای از هموطنان ما باید در چنین وضعیت غم انگیزی روزگار بگذرانند سوالی است که برای همه ما وجود دارد؟ البته که همه ما می‌دانیم گورخواب‌های نصیرآباد تنها افراد جامعه ما نیستند که به اصطلاح، مرگ را زندگی می‌کنند.

🔹وی افزود: رسیدگی به وضع اینچنین افرادی علاوه بر اینکه بخشی از وظیفه مسؤولان امر است، وظیفه‌ای است که وجدان و نوع دوستی بر دوش همه آحاد ملت می‌نهد، اما آنچه بیشتر حائز اهمیت است بررسی علل و ریشه‌های به وجود آمدن چنین اتفاقات و اتفاقات مشابه آن است.

🔸علیپور گفت: مسؤولان باید به دور از سیاسی کاری‌های رایج و انداختن توپ پاسخگویی در زمین جریانات سیاسی رقیب برای بهره برداری‌های صرفا سیاسی از این مشکلات، مسئولیت خود را بپذیرند و پاسخگو باشند که اساسا چرا باید چنین افرادی در جامعه به وجود بیایند؟ آن‌ها باید بگویند که برای پیشگیری از چنین وقایعی چه کرده‌اند و چه خواهند کرد؟

🔹دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران اظهار داشت: قطعا این نخستین اتفاق دردآور در کشور نبوده آخرین آنها هم نخواهد بود اما آنچه اهمیت دارد این است که تلنگری باشد برای همه مسؤولان که وظیفه اصلی خود را که همان خدمت به مردم و تلاش در راستای بهبود زندگی آنهاست را از یاد نبرند.

Www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951008000751

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.