• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

کسی که تقلب علمی کرده نمی‌تواند مجری قانون اساسی باشد

  • کد خبر : 6277
  • 23 اردیبهشت 1396 - 19:04
کسی که تقلب علمی کرده نمی‌تواند مجری قانون اساسی باشد

مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از نکاتی که در انتخابات ریاست جمهوری باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد این است که بر اساس قانون، رئیس جمهور مجری قانون است و باید قانون مداری و قانونمندی جزو ویژگی های اصلی وی باشد.   وی […]

مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از نکاتی که در انتخابات ریاست جمهوری باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد این است که بر اساس قانون، رئیس جمهور مجری قانون است و باید قانون مداری و قانونمندی جزو ویژگی های اصلی وی باشد.

 

وی ادامه داد: ما باید کسی را انتخاب کنیم که به قانون پای بند است و اخلاق را رعایت می کند و حقوق دیگران برایش اهمیت دارد.

 

مرادی با اشاره به مسئله مطرح شده در رسانه‌ها در خصوص اینکه در رساله دکتری روحانی تقلب علمی صورت گرفته، گفت: بدون اینکه بخواهیم به مدرک تحصیلی وی بپردازیم، باید توجه کنیم که اگر این موضوع صحت داشته باشد، نشان از بی توجهی به قانون، دهن کجی به عرف عمومی و ساختارهای پذیرفته شده آموزشی کشور است.

 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: سوالی مطرح می شود که آیا یک متقلب می تواند مجری قانون اساسی و حافظ منافع مردم باشد و مردم را به قانون دعوت کند. کسی که برای بدست اوردن یک جایگاه علمی متوسل به تقلب علمی شده، قطعا این توانایی را ندارد که اجرا کننده قانون در کشور باشد.

 

وی افزود: اگر رئیس جمهور شخص متقلبی باشد، قطعا تقلب در همه ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور افزایش پیدا می کند و مشکلات مردم همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.