• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

وزارت‌خارجه حداقل در مقابل «حمایت آلمان از گروهک تروریستی منافقین» سکوت نکند

  • کد خبر : 3212
  • 01 مرداد 1395 - 19:26
وزارت‌خارجه حداقل در مقابل «حمایت آلمان از گروهک تروریستی منافقین» سکوت نکند

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام آلمان در محکوم کردن یک ایرانی به زندان به اتهام جاسوسی از منافقین، گفت: این اقدام به روشنی نشان داد آلمان هرچند ادعای مبارزه با تروریست دارد ولی آشکارا از یک سازمان تروریستی حمایت می‌کند. […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام آلمان در محکوم کردن یک ایرانی به زندان به اتهام جاسوسی از منافقین، گفت: این اقدام به روشنی نشان داد آلمان هرچند ادعای مبارزه با تروریست دارد ولی آشکارا از یک سازمان تروریستی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش منافقین در فرانسه و موضع منفعلانه دولت، افزود: دستگاه دیپلماسی نباید در مقابل اقدام عجیب آلمان سکوت کند. اگر دولت در برابر اقدام فرانسه که اخیرا رخ داد سکوت نمی‌کرد شاید امروز آلمان جرات نداشت اینگونه آشکارا از منافقین حمایت کند. وزارت خارجه باید بداند که سکوت در برابر اتفاقات این‌گونه، در آینده به ما را دچار مشکل خواهد کرد.

نجابت خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا سال‌ها منافقین را در لیست تروریستی قرار دادند ولی امروز از آنها حمایت می‌کنند. ما  شکی در این‌که منافقین تروریست هستند نداردیم، بعید است آلمان هم واقعا در این رابطه شک داشته باشد ولی امروز منافعش در این است که چشمانش را روی واقعیت ببندد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خاتمه تصریح کرد: دولت و وزارت خارجه حداقل نباید در این رابطه موضع منفعلانه داشته باشند، موضع منفعلانه دولت می‌تواند به کشورهای دیگر غربی جرات دهد تا اقدامات مشابهی را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.