• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
12

ما منتظر یک گزارش شفاف و صریح پیرامون اقدامات دولت در راستای اقتصاد مقاومتی هستیم

  • کد خبر : 2991
  • 13 خرداد 1395 - 14:00
ما منتظر یک گزارش شفاف و صریح پیرامون اقدامات دولت در راستای اقتصاد مقاومتی هستیم

علیرضااحمدی، دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دو ماه از سال اقتصاد مقاومتی می گذرد و هنوز دولت هیچ گزارش عملکردی پیرامون این مقوله ارائه نداده است، گفت: متاسفانه چیزی که تاکنون از مسئولین شاهد بودیم، تنها وعده وعید و سخنرانی پیرامون […]

علیرضااحمدی، دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دو ماه از سال اقتصاد مقاومتی می گذرد و هنوز دولت هیچ گزارش عملکردی پیرامون این مقوله ارائه نداده است، گفت: متاسفانه چیزی که تاکنون از مسئولین شاهد بودیم، تنها وعده وعید و سخنرانی پیرامون این موضوع بوده است.

وی تصریح کرد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و خیلی مبسوط به بحث های گسترده ای پرداخته شد، اما عملا شاهد تغییر و تحول چندانی در این بحث نبوده ایم.

دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد ،ولی دولت به آن اعتنایی نکرد، بیان داشت: چندی قبل اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و جامعه اسلامی دانشجویان تجمعی را مقابل وزارت اقتصاد و دارایی برگزار و در آنجا خواسته هایی مطرح شد؛ مبنی براینکه چه نقش هایی وزارت اقتصاد و دارایی برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی دارد و غیره؛ متاسفانه روزنامه های زرد این تجمع را سیاسی کرده و برخورد نامطلوبی را از خود نشان دادند.

احمدی افزود: ما در آن تجمع فریاد زدیم که نگذارید پیام رهبر معظم انقلاب تنها یک شعار باقی بماند و توصیه هایی را به وزارت اقتصاد و دارایی کردیم؛ متاسفانه هیچ اقدام و نتیجه حداقلی از دولت شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسئولین نسبت به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی قدری جدی تر عمل کنند، اظهار داشت: ما منتظر یک گزارش شفاف، صریح و روشن پیرامون اقدامات دولت در راستای اقتصاد مقاومتی هستیم؛ مجلس جدید پس از شروع کارش خود را متعهد بداند به صورت پی در پی از مسئولین گزارش کار پیرامون این مقوله داشته باشد.

دبیر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: شنیده می شود برخی از مسئولین پایان سال گذشته گزارش کاری را در حوزه اقتصاد مقاومتی به رهبرمعظم انقلاب ارائه داده اند و این نکته تناقضی ندارد که قبل از پایان سال مردم گزارش کاری را از دولت پیرامون این مقوله شاهد باشند.

 احمدی بیان داشت: دستگاه های نظارتی باید اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را در کشور پیگیری کنند و  باورم این است که جنبش دانشجویی در این خصوص مطالبه جدی از دولت دارد. از مسئولین درخواست داریم که برای ارائه گزارش کار با دانشجویان دیداری داشته باشند و جواب روشنی به قشر آینده ساز مملکت بدهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.