• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مهدی کیانی:

علی مطهری، سرمایه اجتماعی دولت روحانی!

  • کد خبر : 4396
  • 04 آذر 1395 - 11:08
علی مطهری، سرمایه اجتماعی دولت روحانی!

 اینکه می بینید در فضای سیاسی کشور عده ای خود را قربانی منافع حزبی وجناحی می کنند و جنجال سیاسی به راه می اندازند و با مطرح کردن مواردی غیرمعقول فضای رسانه ای وتبلیغاتی کشور را به آن سو میکشانند دلیلش این است که فساد ها وناکارامدی هایی که در بدنه دولت وجود دارد آشکار […]

 اینکه می بینید در فضای سیاسی کشور عده ای خود را قربانی منافع حزبی وجناحی می کنند و جنجال سیاسی به راه می اندازند و با مطرح کردن مواردی غیرمعقول فضای رسانه ای وتبلیغاتی کشور را به آن سو میکشانند دلیلش این است که فساد ها وناکارامدی هایی که در بدنه دولت وجود دارد آشکار نشود وبا مطرح شدن مسائل حاشیه ای چون آقای مطهری وآقای زیباکلام قصد وغرضی جز این نمیشود درک کرد.

متاسفانه باید عرض کنم آقایان در حدی نیستند که بخواهند درباره آیت الله علم الهدی نظری بدهند آقایان به جای حاشیه سازی به فکر مشکلات ملت باشند به فکر مسائل نظام اسلامی باشند  این افراد یا نمیدانند که در پازل چه کسانی بازی میکنند ویا عمدا فضای سیاسی کشور را با توجه به نزدیکی ایام انتخابات به موارد بی جهت و بی اهمیت سوق می دهند.

لاجرم این رسانه ها هستند که به این مسائل با پوشش خبری خود دامن بیشتری میزنند سوق دادن ذهن ها به این گونه مسائل با بزرگنمایی از سوی مسئولین وزارت کشور وشخص رئیس جمهور محترم به معنای فرار رو به جلو از جواب گویی به وعده های انتخاباتی است که در خرداد ۹۲ داده اند.

لکن تیم عملیات روانی دولت یازدهم به خوبی می‌داند که اگر قرار باشد معیار و محور انتخابات پیش‌رو عملکرد دولت – به ویژه در زمینه‌ی اقتصادی- باشد، آن‌ها شانسی برای موفقیت نخواهند داشت. بر همین اساس به دنبال این هستند تا فضا را به سمت دیگری سوق دهند.

حال که با انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده که وی در مناظرات وسخنرانی های انتخاباتی خود نشان داده که به برجام پایبند نخواهد بود. واین یعنی همه تلاش دولت یازدهم که سرمایه اجتماعی خود را با برجام نگه داشته است از بین میرود پس چه بهتر که اشخاصی مانند آقای مطهری جو رسانه ای وسیاسی کشور را تا انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در حاشیه نگه دارند.

*مهدی کیانی، دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.