• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) پیرامون حوادث اخیر حرم شاهچراغ (ع)

حنایشان دیگر رنگی نداشت، خوی حیوانیشان را رو کردند.

  • کد خبر : 16362
  • 14 آبان 1401 - 19:26
حنایشان دیگر رنگی نداشت، خوی حیوانیشان را رو کردند.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) طی بیانیه‌ای پیرامون حوادث اخیر حرم شاهچراغ (ع) اعلام کردند:

 

 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) بدین وسیله، مراتب تبریک و تسلیت خود را به شهادت جمعی از زائران حرم مطهراحمد ابن موسی الکاظم، توسط آمران این ترور و مغرضان جمهوری اسلامی ایران، به خانواده های معزز شهدا، آحاد ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و پیشگاه حضرت بقیه الله(عج) ابراز می کند و برای آن عزیزان سفرکرده علوّ درجات را از خداوند متعال مسئلت دارد.

 

 

 معامله قرن، فشار حداکثری، مذاکره و سیاست چماق و هویج، تربیت عناصر تکفیری، تفرقه بیانداز و حکومت کن، تحریم های نفتی، دارویی و…؛ باقی ماجرا تکرار وقایع تاریخ است؛ سیاست نویی وجود ندارد. ایده جدیدی در کار نیست. تمام تلاش خود را به کار می گیرند، از هر جبهه ای وارد می شوند به محض اینکه تیرشان به سنگ می خورد، دیوانه وار عمل می کنند، دچار خطای محاسباتی می شوند و خود را به این در و آن در می زنند.

 

 

ترور، آخرین گزینه آنهاست؛ آن هم از سر استیصال و نه از روی انتخاب. حوادث اخیر را آن طور که باب میلشان بود به غلط روایت کردند و باز خودشان هستند که مهر بطلان بر هر آنچه گفته بودند زدند. سؤال اینجاست که واقعاً این تناقضات را نمی بینند؟ چرا برنامه ریزیشان شیرازه ندارد؟ با رسانه که خوب تاخت و تاز می کردند، چه شد باز گذرشان به این گروهک های خودساخته منزوی منطقه افتاد؟ مگر پیرخمین نفرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود؟ ادعایشان این است که ما به خون خواهی از مهسا امینی انتقام گرفتیم.

 

 

 

خود را ولی دم شهروند ما می دانند و به این بهانه از خواهران و برادران او انتقام گرفتند! سراسر تناقض …. دست چدنیشان را از آن دستکش مخملی درآوردند. حالا دیگر خیلی از مسائل روشن شده است. دنیا باید بداند ملت ایران در هیچ مسئله ای مخرج مشترک با دشمنش ندارد چرا که نیت ها متفاوت است. حتی اگر عده ای ابتدای کار در ظاهر هم صدا شوند، چون نیت ها متفاوت است به سرعت خط و مرزها مشخص می شود. ملت ایران بزرگ‌تر از آن است که ملعبه دست رسانه چی های صعودی شود. بزرگ تر از آن است که فرق وطن پرست و وطن فروش را نداند. بزرگ تر از آن است که باعث و بانیان هفده هزار شهید ترور را فراموش کند. ملت ایران یک خانواده است؛ از فوت مهسا امینی به همان اندازه متأثر می شود که از حادثه سرپل ذهاب، از سیل شیراز همان اندازه متأثر می شود که از ترور در حرم شاه چراغ. ما یک خانواده ایم.

 

 

اگر دستی دراز شده باشد که یک دستکش مخمل رویش باشد، اما زیرش یک دست چدنی باشد، این هیچ معنای خوبی ندارد. مقام معظم رهبری(مدظه العالی)

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.