• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12

حذف بودجه ۵۰۰۰ میلیاردی نیروهای مسلح منجر به تشدید تهدیدها علیه کشور می‌شود

  • کد خبر : 3176
  • 27 تیر 1395 - 0:43
حذف بودجه ۵۰۰۰ میلیاردی نیروهای مسلح منجر به تشدید تهدیدها علیه کشور می‌شود

 رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تصمیم دولت پیرامون حذف بودجه ۵۰۰۰ میلیاردی نیروهای مسلح گفت: انتشار این خبر ابهام برانگیز بود؛ چرا که در صورت تصویب این بودجه تبعات نامطلوبی مقوله امنیت ملی را تحت الشعاع قرار می‌دهد. وی با تاکید […]

 رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تصمیم دولت پیرامون حذف بودجه ۵۰۰۰ میلیاردی نیروهای مسلح گفت: انتشار این خبر ابهام برانگیز بود؛ چرا که در صورت تصویب این بودجه تبعات نامطلوبی مقوله امنیت ملی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه حذف بودجه ۵۰۰۰ میلیاردی نیروهای مسلح به تشدید تهدیدهای دشمنان کشور ‌می‌‌انجامد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید تمامی ابعاد و زوایای تصویب چنین لایحه‌ای را سنجیده و کار‌شناسی جدی پیرامون این موضوع صورت دهند، با توجه به حساسیت بسیار بالایی این موضوع، لزوم هوشیاری و کمک مسئولان احساس می شود.

نجابت گفت: در شرایط کنونی که تهدید‌ها علیه کشورمان تشدید می‌شود، حذف بودجه نظامی نامطلوب خواهد بود. ما در اوج مذاکرات هسته‌ای با کشورهای غربی شاهد تهدیدهای نظامی از سوی آمریکا و هم پیمانانش بودیم. این موضوع بیانگر این است که اگر ما از تقویت بنیه نظامی کشورمان غفلت کنیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی لحظه‌ای برای حمله به کشورمان و ایجاد رعب و وحشت درنگ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. لطفا در این خفقان رسانه ای شما اتحادیه های دانشجویی در مورد کشمیر اعلام موضع ای، بیانیه ای، در خواست تجمعی …کاری کنید!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.